Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Silnik do roweru - tłok się zacina, blokuje silnik, gdy świeca jest przykręcona

30 Mar 2020 19:44 351 13
  • Poziom 2  
    Witam,
    na wstępie zaznaczę, iż jestem laikiem w dziedzinie mechaniki.
    Niedawno kupiłem na allegro zestaw z silnikiem do roweru. Po kilkudziesięciu minutach użytkowania w trakcie jazdy nagle zgasł silnik i tylne koło się zablokowało tak, że wpadłem w mały poślizg. Od tamtego czasu, gdy świeca jest przykręcona, tłok jakby się zacina, słabo się kręci. Problem nie występuje, kiedy ta świeca jest odkręcona. Sprzęgło normalnie działa (choć nie było tak od początku). Oprócz tego z rury wydechowej kapie jakiś czarny smar, mimo iż olej, który dodaję do paliwa ma zabarwienie różowawe i taki jest też kolor samej mieszanki. Silnik da się odpalić, ale szarpie rowerem i wydaje mi się, że wydaje dźwięki nie takie, jak powinien.
  • Poziom 35  
    Silnika nie odpalaj, raczej zdemontuj głowicę i cylinder żeby sprawdzić co tam się stało ... Silnik jest nowy? Jeśli tak to telefon do sprzedającego.
  • Poziom 23  
    Tak jak poprzednik napisał trzeba by zdać głowice i cylinder i sprawdzić czy coś tam nie wpadło.
    Mogło być też tak ze łańcuch ci przeskoczył i zablokował ci silnik, jak tak miałem i to jest mój najlepszy i najdłuższy drift w życiu, wałek i zębatka do wymiany była.
    Także odkręć pokrywę zębatki i sprawdź jak to wygląda.
    Tu jest temat o tych silnikach :
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=18589243#18589243
  • Poziom 2  
    Motorbike napisał:
    Tak jak poprzednik napisał trzeba by zdać głowice i cylinder i sprawdzić czy coś tam nie wpadło.
    Mogło być też tak ze łańcuch ci przeskoczył i zablokował ci silnik, jak tak miałem i to jest mój najlepszy i najdłuższy drift w życiu, wałek i zębatka do wymiany była.