Witam wszystkich, chciałbym poprosić o pomoc na ile jest to oczywiście możliwe przez internet i rady odnośnie silnika z mojego traktorka.
Silnik: Briggs&Stratton 8,5HP I/C - MODEL: 196707 TYPE: 0175-01 CODE: 0203131A
Nie rozpisując się za bardzo silnik siedzi w małym riderze Stiga w którym cała reszta jest w stanie idealnym, więc trzeba zdecydować czy bawić się w naprawę tego silnika, czy wyłożyć worek pieniędzy i kupić nowy (przy okazji troszkę mocniejszy np coś ok 11 KM)
Silnik mocno się pocił, na pewno uszczelki do wymiany, dymił na biało, miał problemy z nierówną pracą i wydaje mi się, że trochę mocy ubyło... Strzelał podczas gaszenia (to podobno może być normalne) Przepracowałem nią 1,5 sezonu, wcześniej miała za sobą naście lat i pewnie tysiące godzin, nie wiadomo jak ktoś dbał o silnik.
Nie jestem fachowcem, więc chciałbym poprosić Was o radę. Cylinder ma delikatne rysy, po prostu nie jest idealnie gładki tylko chropowaty pod paznokciem. Głębokich rys takich jak widziałem w innych tematach mających po 0,5-1mm nie zauważyłem.
Zastanawiam mnie to, że tłok w cylindrze przesuwa się dość znacznie na boki - myślę, że ok 1 mm. Naciskając raz lewą, a raz prawą stronę tłoka też pracuje na ok 1 mm.
Nie mam pojęcia czy opłaca się wydawać pieniądze na ten silnik, czy trzeba niestety wydać worek pieniędzy na nowy.
Wszystkim z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam.
Silnik: Briggs&Stratton 8,5HP I/C - MODEL: 196707 TYPE: 0175-01 CODE: 0203131A
Nie rozpisując się za bardzo silnik siedzi w małym riderze Stiga w którym cała reszta jest w stanie idealnym, więc trzeba zdecydować czy bawić się w naprawę tego silnika, czy wyłożyć worek pieniędzy i kupić nowy (przy okazji troszkę mocniejszy np coś ok 11 KM)
Silnik mocno się pocił, na pewno uszczelki do wymiany, dymił na biało, miał problemy z nierówną pracą i wydaje mi się, że trochę mocy ubyło... Strzelał podczas gaszenia (to podobno może być normalne) Przepracowałem nią 1,5 sezonu, wcześniej miała za sobą naście lat i pewnie tysiące godzin, nie wiadomo jak ktoś dbał o silnik.
Nie jestem fachowcem, więc chciałbym poprosić Was o radę. Cylinder ma delikatne rysy, po prostu nie jest idealnie gładki tylko chropowaty pod paznokciem. Głębokich rys takich jak widziałem w innych tematach mających po 0,5-1mm nie zauważyłem.


Zastanawiam mnie to, że tłok w cylindrze przesuwa się dość znacznie na boki - myślę, że ok 1 mm. Naciskając raz lewą, a raz prawą stronę tłoka też pracuje na ok 1 mm.


Nie mam pojęcia czy opłaca się wydawać pieniądze na ten silnik, czy trzeba niestety wydać worek pieniędzy na nowy.
Wszystkim z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam.