Chodzi o to, że trudno w ciemno coś doradzić, bo przyczyn może być wiele i porządna, umiejętnie zrobiona diagnostyka CLIP-em, powinna praktycznie w 100% wykazać, gdzie leży problem.
Ja wyżej wspomniałem o potencjometrze gazu, bo kiedyś podobnie się działo w moim byłym 1,9dTi i naprawa (w ciemno, bez diagnostyki CLIP-em) potencjometru pomogła. Ale to był jednostkowy i przypadkowy traf i było to dawno a nie znałem wtedy nikogo z CLIP-em.
Później już trafiłem na kumatego gościa z CLIP-em i przy jakichś problemach z następną meganką 2 1,5 dCi, zawsze potrafił bezbłędnie wskazać powód niedomagań silnika. Za każdą diagnostykę CLIP-em płaciłem 50 PLN ale się opłacało, bo uchroniło mnie od niepotrzebnego wydawania kasy na wymianę (w ciemno) sprawnych części.
Pozdrawiam.