Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Władimirec T-25A2 - problem z silnikiem

04 Kwi 2020 14:24 435 13
  • Poziom 5  
    Witam po wymianie pierścieni na tłokach silnik pracuje tylko na 1 tłok. Robiłem z tatą wymianę filtrów oleju, zamieniliśmy wtryskiwacze miejscami i nic, cały czas ten sam tłok chodzi (1 od rozrządu). Przed wymianą pierścieni dymił na czarno bo brał olej a teraz na biało (śnieżno biało) i chodzi tylko na 1 cylinder i nie ma mocy. Odkręcaliśmy od pompy przewody na pracującym silniku to przewód który idzie na 1 cylinder jak odkręcamy ciągnik gaśnie. Jak odkręcamy 2 nie ma reakcji i sadzi ropą i nic się nie dzieje. To samo robiliśmy przy wtryskiwaczach na 1 jak lekko odkręciliśmy to ciagnik przygasał, a na 2 nie było reakcji. Nawet po zamianie wtryskiwaczy.
  • Poziom 37  
    Luzy dobrze ustawione? Nie chodzi bo pewnie nie ma ciśnienia sprężania.
  • Poziom 5  
    Wszystko książkowo ustawione. Bo mam katalog serwisowy od niego.

    Dodano po 1 [godziny] 3 [minuty]:

    Teraz zwiększyliśmy ciśnienie wtryskiwacza na 2 cylindrze nie dymi w ogóle, ale nadal chodzi na 1 cylinder, co może być? Luz zaworowy sąsiad swoim przyrządem ustawiał bo on w autach ustawia w warsztacie.
  • Poziom 28  
    Wtryskiwacze się daje do sprawdzenia ewentualnie wymiany końcówki a nie zamienia miejscami. Druga rzecz ciekawi mnie ten przyrząd do ustawiania zaworów co powoduje, że śmiem wątpić w umiejętności tego mechanika. Silnik albo nie ma albo sprężania albo nie dostaje paliwa. Przy książkowych ustawieniach silnik pracuje z reguły poprawnie. Zwiększanie ciśnienia otwarcia wtryskiwacza na "pałę" do niczego nie prowadzi.
  • Poziom 32  
    Odkręć korek wlewu oleju i sprawdź na zapalonym silniku czy idzie do skrzyni korbowej kompresja.
    Najlepiej byłoby sprawdzić manometrem jakie jest ciśnienie sprężania.
    Jak nie ma kompresji na drugim cylindrze to w czasie pracy silnika będzie się podnosił poziom oleju.
    Od początku silnik pracował na jeden cylinder i dopiero po jakimś czasie ?
  • Poziom 28  
    Megawe napisał:
    Odkręć korek wlewu oleju i sprawdź na zapalonym silniku czy idzie do skrzyni korbowej kompresja.
    Najlepiej byłoby sprawdzić manometrem jakie jest ciśnienie sprężania.
    Jak nie ma kompresji na drugim cylindrze to w czasie pracy silnika będzie się podnosił poziom oleju.

    Do ch....ry jak "mechanik" wymieniał pierścienie to czemu nie ma mieć kompresji nie zastanawia Cię to?
  • Poziom 5  
    Wykryłem problem popychacz aż się odbił na tłoku i pompa na 2 sekcje nie daje ciśnienia

    Dodano po 1 [minuty]:

    Megawe napisał:
    Odkręć korek wlewu oleju i sprawdź na zapalonym silniku czy idzie do skrzyni korbowej kompresja.
    Najlepiej byłoby sprawdzić manometrem jakie jest ciśnienie sprężania.
    Jak nie ma kompresji na drugim cylindrze to w czasie pracy silnika będzie się podnosił poziom oleju.
    Od początku silnik pracował na jeden cylinder i dopiero po jakimś czasie ?

    Odrazu po wymianie pierścieni na obydwu tłokach

    Dodano po 3 [minuty]:

    Megawe napisał:
    Odkręć korek wlewu oleju i sprawdź na zapalonym silniku czy idzie do skrzyni korbowej kompresja.
    Najlepiej byłoby sprawdzić manometrem jakie jest ciśnienie sprężania.
    Jak nie ma kompresji na drugim cylindrze to w czasie pracy silnika będzie się podnosił poziom oleju.
    Od początku silnik pracował na jeden cylinder i dopiero po jakimś czasie ?

    Od razu na 1 tłok i jakby coś waliło w tym 2 tłoku i w ciul białego dymu
  • Poziom 37  
    Popychacz na tłoku? A nie czasami zawór?
  • Poziom 5  
    bearq napisał:
    Popychacz na tłoku? A nie czasami zawór?

    No tak.
    Ale tylko odbiło zawór wydechu tylko na 2 tłoku a 1 jest nie rusziny.
  • Poziom 37  
    Jak odbiło to i pewnie skrzywiło dlatego nie chodzi.
  • Poziom 5  
    Kupiłem wczoraj głowice 2 nowe założyłem z tatem i zamieniliśmy wtryski jak były przed zamianą i nagle 2 tłok pali a 1 nie i chyba wtryskiwacz jest nanic
  • Poziom 37  
    Wyciągnij wtrysk i go podłącz pod pompę w powietrzu. Pewnie go pompa przebić nie może i wszystko idzie na przelew.
  • Poziom 14  
    Witam,

    A nie ustawialiście przypadkiem luzu zaworów na wyciągniętym odprężniku ?

    Pozdrawiam
    vper
  • Poziom 5  
    Luz był ustawiany bez wyciągniętego odprężnika. Ale już wszystko działa bo okazało się że wtryskiwacz miał mikro pęknięcie na obudowie kupiłem 1 nowy i chodzi na 2 cylindry. Po tygodniu docierania pojechałem bronować łąki, żeby kretowiska rozsunąć wszytko w pożądku było czutny na gaz ale jak pociąg chodził i muł to kupiliśmy 2 wtryskiwacz i chodzi jak lala równo. Także uważam temat za zamknięty.
    Dziękuję za pomoc 😉😉😊😊