Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Nierówna praca silnika na średnich i na najwyższych obrotach c 360 3p

PerkinsMania1986 04 Apr 2020 17:15 927 10
  • #1
    PerkinsMania1986
    Level 2  
    Witam chciałbym się was poradzić . 2 lata temu zakupiłem wspaniały ciągnik c 360 3p jeździł palił normalnie nic się nie działo . Parę tygodni po zakupie odpaliłem go i się przejechałem po dodaniu gazu zaczął przerywać i nie pracował równo na średnich i na wysokich obrotach . Dałem go do mechanika, uszczelnił całą pompę wtryskową i dalej tak samo chodził po wymianie filtra paliwa i odpowietrzeniu go chodził jak nowy i znów parę tygodni później zaczął chodzić jak wcześniej cały ciągnik uszczelniony wszystkie nowe uszczelki i nawet pomka paliwa wymieniona tylko lekko cieknie paliwo z olejem z pod wtrysku proszę o pomoc ponieważ już czas robić w polu .

    Z góry dzięki pozdrawiam
  • #2
    Mierzejewski46
    Level 34  
    Robiłeś pompę, a wtrysków nie sprawdziłeś? Prawdopodobnie wtrysk leje. Rozkręcił się może. Oleju nie przybywa? Olej nie pachnie ropą?
  • #3
    PerkinsMania1986
    Level 2  
    Nie ieć wtrysków nie sprawdzałem oleju nie przebywa i nie pachnie ropą moc ciągnik ma tylko mniejsze prędkość i inny dzwiek

    Dodano po 2 [minuty]:

    Ma też nie szczelną rurke przelewu z wtrysków
  • #4
    Mierzejewski46
    Level 34  
    Sprawdź te wtryski i popraw nadmiar. Szkoda paliwa.
  • #5
    User removed account
    Level 1  
  • #6
    PerkinsMania1986
    Level 2  
    Jest jeszcze przelew z niego troszkę kapie i z pod wtrysku uszczelka gumowa pepenkana . Bak jest czysty bo był czyszczony wody w paliwie nie ma ponieważ było wszystko czyszczone tylko metalowe przewody paliwowe są jeszcze orginalne stare .
  • #7
    Mierzejewski46
    Level 34  
    Parę lat na tym świecie już żyję, ale jeszcze w perkinsie gumowych uszczelek w okolicy wtrysków nie widziałem😁
  • #9
    Mierzejewski46
    Level 34  
    Mam nadzieję, że jeszcze tego życia trochę zostało☺. W katalogu owszem, widziałem. Wtrysk do zdemontowania i sprawdzenia. Albo rozkręcił się, albo wydmuchało miedzianą uszczelkę uszczelniającą osadzenie w gnieździe. W ostateczności pompa paliwa na stół. Rotacyjne w perkinsie potrafiły szwankować w ten sposób. Silnik silę ma, ale taktuje, lekko"pierdzi".
  • #10
    Megawe
    Level 34  
    W pompie wtryskowej na wejściu paliwa jest plastikowe siteczko i zawór regulacji ciśnienia.
    Sprawdź czy siteczko nie jest zatkane, jeżeli jest w nim brud to znaczy, że ktoś nie umiejętnie wymienia filtr paliwa.
    Jak odkręcimy dekielek na 4 śrubki na klucz 8 mm to za nim jest skrzydełkowa pompa paliwowa ma być wieczna ale nie wiadomo co kto lał do tego silnika.
    Pod wtryskiwacze przychodzą miedziane uszczelki otwór 3/8", średnica zewnętrzna 3/4" czyli 9,6 mm i 19 mm.
    Jest problem je kupić bo sprzedawcy nie rozumieją co to są uszczelki pod wtryski i wciskają co mają.
  • #11
    bearq
    Level 38  
    Megawe wrote:
    W pompie wtryskowej na wejściu paliwa jest plastikowe siteczko i zawór regulacji ciśnienia.
    Sprawdź czy siteczko nie jest zatkane, jeżeli jest w nim brud to znaczy, że ktoś nie umiejętnie wymienia filtr paliwa.
    Jak odkręcimy dekielek na 4 śrubki na klucz 8 mm to za nim jest skrzydełkowa pompa paliwowa ma być wieczna ale nie wiadomo co kto lał do tego silnika.

    Kolega ma rację ale nie polecam tego rozbierać samemu a na pewno nie w terenie. Po odkręceniu dekielka niemalże rozleci się nam pompa i wylecą sprężyny i zaworki. Złożenie tego dla osoby która nie zna tematu będzie niemalże niemożliwe i najczęściej i tak kończy się pogubionymi częściami i wyciągnięciem pompy. W robocie mieliśmy mnóstwo przypadków rozebranych "dupek" pomp w których często brakowało części. Jeśli chodzi o pompy to są one naprawdę wieczne.