Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

President Teddy i mikrofon FD1818

Zk123 05 Apr 2020 08:52 1506 7
    Zk123
    Level 2  
    Witam wszystkich
    Mam problem z podłączeniem mikrofonu fd 1818 do radia prezydent teddy. Nie jestem elektronikiem, nie znam się na schematach. Proszę o opis typu: czerwony do gniazda nr 3, oplot do czarny, zielony do...
    Dzięki, pozdrawiam Zbyszek
    Kamery 3D Time of Flight - zastosowania w przemyśle. Darmowe szkolenie 16.12.2021r. g. 10.00 Zarejestruj się
    Hektar_Zahler
    Level 14  
    Po kolorach się nie da.
    don_viking
    Level 21  
    Wszystko się da są już podobne tematy na forum wystarczy poszukać. W pierwszym linku w poście 6 masz rozpisane na drugim rysunku połączenie z kolorami kabli mikrofonu FD1818.
    FD1818
    W kolejnym temacie masz również w poście 6 zdjęcie ze schematem podpięcia oryginalnego mikrofonu. Możesz porównać sobie schematy i podłączyć. Przeczytaj dokładnie całe tematy by móc zrozumieć o co w nich chodzi.
    Teddy
    Pozdrawiam.
    Novile
    Level 34  
    Zk123 wrote:
    do radia prezydent teddy nie jestem elektronikiem nie znam się na schematach
    Jak widać nie tylko nie znasz się na elektronice, ale też na gramatyce i nawet słabo czytasz. Zero znaków interpunkcyjnych, radio nazywa się PRESIDENT a nie tak, jak obecne stanowisko Pana Andrzeja Dudy. To tyle kąśliwości z mojej strony. :)