Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Polonez 1.6 MPI-kłopoty z uruchomieniem zimnego silnika.

30 Wrz 2005 18:35 1542 1
  • Poziom 12  
    Objaw jest taki ze na zimnym silniku (np z nocy lub po kilku godzinnym postoju) silnik nie bardzo daje sie uruchomic-tzn. silnik trzeba dlugo obracac rozrusznikiem. W czasie rozruchu silnik zalapuje na chwilke jednak nie odpala. Kiedy juz silnik zagada jest wszystko ok moc i obroty w najlepszym porzadku a z ponownym uruchomieniem nie ma problemu. Ustalilem ze paliwo wtedy gdy nie mozna zapalic dochodzi, iskra jest, wtryskiwacze sie otwieraja. Swiece wkrecone nowe, czujnik temp. silnika i temp powietrza sprawdzone, sprezanie po 1 Mpa na kazdym gaze. Dodatkowo na desce non stop pali sie kontrolka MIL. Po wywolaniu kodow wyskakuje blad 93. A na stacyjce jest zalozona ceweczka (immo). Czy to moze miec jakis zwiazek z takim stanem rzeczy?? Jesli tak to jak minac to immo??
  • Poziom 10  
    Witam. Miałem podobny objaw z moim mpi . Zdejmij obudowe stacyjki, na niej jest cewka z immobilaisera, podejrzewam ze delikatnie Ci sie ona obrociła. Obracaj ja lekko docidkajac, powinienes wyczuc moment kiedy pierscien cewki wpadnie w gniazdo. Wtedy silnik powinien odpalac bez zarzutu.
    Inna sprawa to ciezkie uruchamianie silnika wystepuje wtedy gdy słaba jest juz pompa paliwa albo zapchane filtry mozna to łatwo sprawdzic przed uruchomieniem rozrusznika pare razy uruchomic samą pompe ( włacz zapłon poczekaj az zgasnie pompa, wyłacz zapłon policz do dziesieciu znowu zapłon tak aby ruszyła pompa i tak ze trzy cztery razy i potem zapal jak zapali na dotyk to układ zasilania. Pozdrawiam i czekam na wyniki mej skromnej porady. Narka.