Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaka lodówkę side by side kupić

09 Kwi 2020 17:22 1635 14
  • Poziom 3  
    Witam.
    Stoję przed wyborem lodówki , zamarzyła mi się lodówka z kostkarka jakas na czasie . Nie znam się na tym jakimi bajerami jeszcze naszpikowane są lodówki poza no frost albo alarmem gdy się jej nie domknie .
    Chciałbym wydać kwotę w granicach 4 tys zł
    Czytałem opinie między Beko , Samsung i LG , ostatnio znalazłem marki takie jak Gorenje , Hotpoint , Hisense.

Co powiecie o tych firmach i który model zasugerujecie?
  • Poziom 18  
    Ja kupiłem nowość na ten czas, Samsunga serii RS68N8220B1 i jestem od przeszło 5 miesięcy zadowolony, pojemna, bardzo cicha, no i w promocji eurortvagd wyszła 3500zł, na ale wiadomo, antracyt droższy. Trzeba pamiętać aby mieć 1,7m szerokości dla pełnego otwierania drzwi.
  • Poziom 3  
    Cena dobra bo widzę ze stoją tak pod 4 tys.
  • Poziom 10  
    Arkadius85 napisał:
    Witam.
    Stoję przed wyborem lodówki , zamarzyła mi się lodówka z kostkarka jakas na czasie . Nie znam się na tym jakimi bajerami jeszcze naszpikowane są lodówki poza no frost albo alarmem gdy się jej nie domknie .
    Chciałbym wydać kwotę w granicach 4 tys zł
    Czytałem opinie między Beko , Samsung i LG , ostatnio znalazłem marki takie jak Gorenje , Hotpoint , Hisense.

Co powiecie o tych firmach i który model zasugerujecie?

Witaj sporo tego na rynku na moim dziale najlepiej zwróć uwagę na nowości z BEKO:
    GN162331ZXR
    MGN162331ZXB
    Obie w bd cenie kupisz zazwyczaj w MediaExpercie
    Jedna ZXR - ma świetną powłokę nowość na rynku stal szczotkowana w dark inoxie świetnie wygląda (ale design musisz sam ocenić)