Dzień dobry, problem dotyczy Citroena Xsara Picasso 2,0 HDI, 2000r, diesel - nierówna praca silnika, błąd silnika.
Po uszczelnieniu pompy wysokiego ciśnienia CP1 i wymianie paska rozrządu pojawiły się błąd silnika z wyczuwalną nierównomierną pracą.
Silnik prawdopodobnie pracuje w trybie awaryjnym.
Czy podczas ustawiania rozrządu pompa wysokiego ciśnienia CP1 powinna być ustawiona wg jakiś znaków.
Czy mógł zmienić się kąt wtrysku. Z góry dzięki za sugestię i pomoc.
Po uszczelnieniu pompy wysokiego ciśnienia CP1 i wymianie paska rozrządu pojawiły się błąd silnika z wyczuwalną nierównomierną pracą.
Silnik prawdopodobnie pracuje w trybie awaryjnym.
Czy podczas ustawiania rozrządu pompa wysokiego ciśnienia CP1 powinna być ustawiona wg jakiś znaków.
Czy mógł zmienić się kąt wtrysku. Z góry dzięki za sugestię i pomoc.