Witam, odebrałam nową pralkę ze sklepu internetowego Media Expert, opakowanie było całe natomiast po odpakowaniy okazało się, że górna pokrywa jest porysowana tj. Przetarcia i głębokie zadrapania napewno nie od transportu, drzwi też mają miarową pionową rysę, wyświetlacz na łączeniu pęknięty lub źle sklejony, z przodu dołem obudowa na rogach nie styka się z drugą częścią pralki, bęben lata po pralce tył przód, a w czasie prania i wirowania obija się o boki pralki, a pralka wydaje dziwne odgłosy, klapa od odpływu się nie otwiera.
Ogólnie też mimo, że pralka poziomowana, stoi na 4 nogach stabilnie to jest mało stabilna, źle wyważona? Lata po podłodze, a stoi w otwartej kuchni, kupiona bo miała być w miarę cicha, przynajmniej bez dźwięków nie związanych z pracą, a rzęzi gorzej niż stara.
Zgłosiłam reklamację do sklepu, ale pytanie czy te pralki wąskie tak mają (poprawka mamie kupiłam LG slim i działa normalnie, żadnych luzów i powyższych problemów) i mam wzywać serwis czy mogę domagać się wymiany sprzętu na inny bo trafił mi się bubel, ewentualnie skoro nie minęło 14 dni od zakupu to czy mogę odstąpić od umowy?
Możliwość wyboru mam ograniczone bo głębokość do 50cm, a wys. do 84.8 więc tylko Electrolux, Bosch i Beko.

Ogólnie też mimo, że pralka poziomowana, stoi na 4 nogach stabilnie to jest mało stabilna, źle wyważona? Lata po podłodze, a stoi w otwartej kuchni, kupiona bo miała być w miarę cicha, przynajmniej bez dźwięków nie związanych z pracą, a rzęzi gorzej niż stara.
Zgłosiłam reklamację do sklepu, ale pytanie czy te pralki wąskie tak mają (poprawka mamie kupiłam LG slim i działa normalnie, żadnych luzów i powyższych problemów) i mam wzywać serwis czy mogę domagać się wymiany sprzętu na inny bo trafił mi się bubel, ewentualnie skoro nie minęło 14 dni od zakupu to czy mogę odstąpić od umowy?

Możliwość wyboru mam ograniczone bo głębokość do 50cm, a wys. do 84.8 więc tylko Electrolux, Bosch i Beko.

