Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Wymiana silnika Audi A6 C5 2.5 TDI AFB 98r.

Dziara95 04 May 2020 11:16 3012 43
  • #32
    Dziara95
    Level 5  
    Wszystko ustawiłem. Zostało mi tylko odpowietrzyc układ paliwowy i będę próbował odpalić. Dziś z ciekawości podłączyłem akumulator i przekrecilem zapłon w pozycję grzania świec i ku mojemu zaskoczeniu nic nie wybuchło 😁 pokazuje mi tylko błąd spalonej żarówki, ale przez to, że lampy jeszcze nie są podłączone. Przy uruchaminiau podłącze laptopa i zobaczę co jeszcze powie mi vag Commander
  • #34
    Dziara95
    Level 5  
    miroslaw wielki wrote:
    Kat wtrysku ustawisz na odpalonym raczej.


    Tak, wiem. Ciekawe, czy wyrzuci jeszcze jakieś błędy po podłączeniu vag'a.
  • #35
    marfur30
    Level 25  
    miroslaw wielki wrote:
    Kat wtrysku ustawisz na odpalonym raczej.


    Raczej sprawdzisz vagiem , a nie ustawisz bo ciężko będzie poluzować śruby na odpalonym :)
  • #36
    miroslaw wielki
    Conditionally unlocked
    marfur30 wrote:
    miroslaw wielki wrote:
    Kat wtrysku ustawisz na odpalonym raczej.


    Raczej sprawdzisz vagiem , a nie ustawisz bo ciężko będzie poluzować śruby na odpalonym :)

    Mialem na myśli ze trzeba uruchomić silnik . Wtedy mozna cos określić czy kat jest dobry czy do zmiany.
  • #37
    marfur30
    Level 25  
    Hehe wcześniej troche inaczej to zabrzmiało .
    Tak jak piszesz teraz najważniejsze odpalić silnik , a potem dopiero reszta regulacji i poprawek.
  • #38
    Dziara95
    Level 5  
    W środę będę działał z odpowietrzaniem ukladu paliwowego i pierwszą próbą rozruchu. Trzymajcie pany kciuki! 😀
  • #39
    Dziara95
    Level 5  
    Dziś była pierwsza próba rozruchu. Auto bardzo chce załapać ale nie moze. Przestawiłem kąt wtrysku najpierw zgodnie ze wskazówkami zegara na fasolkach na maxa. Auto załapało na chwile ale musiałem trzymać pedal w podłodze i strasznie dymiło na jasnoszary kolor. Gdy puściłem pedal i spadło z obrotów to zgaslo Czy można jakoś ustawić kąt wtrysku bez rozgrzania silnika?
  • #41
    Dziara95
    Level 5  
    miroslaw wielki wrote:
    Klekotał po rozruchu?


    Tak. Było słychać klekot
  • #43
    carrot
    Moderator of Cars
    Tam się blokuje pompę kołkiem do wstępnego ustawienia, no chyba, że ktoś zdjął z niej koło pasowe Link
  • #44
    Dziara95
    Level 5  
    miroslaw wielki wrote:
    To może zbyt wczesny?


    Całkiem możliwe. Czy vag Commander na zimnym silniku pokaże mi kąt wtrysku, czy musi być rozgrzany? To by mi ułatwiło zadanie

    Dodano po 2 [minuty]:

    carrot wrote:
    Tam się blokuje pompę kołkiem do wstępnego ustawienia, no chyba, że ktoś zdjął z niej koło pasowe Link


    Wszystko przed uruchomieniem tak było ustawione. Silnik bardzo chciał odpalić jednak nie załapał, dopiero po przestawieniu na fasolkach na maxa zgodnie ze wskazówkami zegara dało efekt po dluzyszm kręceniu, że zaskoczył, ale musiałem trzymać pedal gazu w podłodze. Gdy go puściłem i spadł z obrotów to silnik zgasł