Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Yamaha RX-S602 - mruga dioda przy włączeniu, amplituner się nie włącza

13 Kwi 2020 15:54 459 10
  • Poziom 7  
    Witam,

jestem posiadaczem amplitunera Yamaha RX-S602, sprzęt mam gdzieś od 2 miesięcy, podłączone mam do niego jedynie kolumny oraz kablem HDMI do telewizora. Dzisiaj przy oglądaniu TV amplituner momentalnie się wyłączył, a przy próbach go włączeniu jedynie miga czerwona dioda. Próbowałem zrobić reset (straight + power) ale nic nie idzie, za każdym razem miga tylko dioda (gdzieś z 10 mrugnieć). Przeczytałem różne inne tematy i były problemy, że sprzęt się zablokował i trzeba go odblokować. Tylko jak to zrobić ? Czy musze wysyłać go od razu na serwis ? Jestem zielony jeśli chodzi o elektronike, więc grzebać w nim nie będe :)

Z góry dzięki za pomoc
  • Poziom 26  
    Grał głośno ? ma dobrą wentylację, stoi coś na nim ? Odłącz go na jakiś czas z gniazdka i sprawdź np po 1h.
  • Poziom 7  
    Nie grał głośno, nic na nim nie stoi, no generalnie zakupiłem go ze względu na rozmiar, bo jest dość niski, jak zmierzyłem to ma gdzieś z 4 cm przerwy jesli chodzi o wentylacje, po tej sytuacji amplituner nie był nawet nagrzany. Odłączyłem na 2h, podłączyłem i dalej to samo :/
  • Poziom 26  
    4cm na górze ? stoi w jakiejś szafce ? Obawiam się że się spaliła końcówka mocy *tranzystory)"
  • Poziom 7  
    Tak, jest na dole w takiej szafce Yamaha RX-S602 - mruga dioda przy włączeniu, amplituner się nie włącza
    Zmierzyłem i dokładnie ma 5 cm do "sufitu". Tymbardziej można powiedzieć, że amplituner jest eksploatowany naprawdę rzadko, więc to jest dla mnie dziwne.

Czyli generalnie serwis mi zostaje ? Ogólnie serwis coś takiego "naprawia" ?
  • Poziom 26  
    Po objawach, jak opisujesz tak, tylko serwis. Jakie kolumny miałeś pod to podpięte ilu omowe ?
  • Poziom 7