Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Yosan JC-2204 - Instalacja antenowa na balkonie, nietypowe rozwiązanie

14 Kwi 2020 09:43 381 10
  • Poziom 3  
    Witam wszystkich, którzy się zdecydują odpowiedzieć. :)
    Nie mam jeszcze doświadczenia w instalacjach dla CB. Mam radio Yosan JC-2204, zamierzam kupić bazową antenę. Rozważam jednak takie rozwiązanie, żeby samochodową na magnes przyczepić do takiej blachy na balkonie, które montuje się na przodzie balkonów w celach zasłonięcia widoku. To by jakby imitowało karoserię samochodu do uziemienia anteny. Czy ktoś to praktykował i czy to zda egzamin? Jeżeli tak, to czy można też taką antenę połączyć z blachą przez kabel?
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Specjalista - urządzenia lampowe
    Różne rzeczy się praktykuje (z SWR-metrem!!!), anteny z magnetyczną podstawą nie ma co łączyć z blachą, natomiast taka przewidziana do montażu w otworze karoserii musi mieć kontakt. Problem tak na prawdę jest gdzie indziej - ta blacha zapewne jest pionowa a antena powinna być do niej prostopadła, z pionową blachą charakterystyka promieniowania i polaryzacja takiej anteny wyjdzie nieco dziwna...
  • Poziom 3  
    Rozumiem. Może ktoś mi coś powie o takim wynalazku?
    https://azstudio.com.pl/pl/p/ANTENA-BAZOWA-CB-THUNDER-27-14/733
    U mnie jest powiedzmy ponad 2m od ściany bloku a balkon jest wysunięty bardziej. Czy takie coś się do czegoś przyda, może jakąś inną konstrukcję przyjąć. Czytając o tych boomerangach to trochę mnie zniechęciły jak piszą że wiele rzeczy może zakłócać.
  • Poziom 12  
    A Jeżeli ten magnes spadnie komuś na łeb z wysokości ? Myślisz co mogłoby się stać ? Tu masz porządny uchwyt tzw. lusterkowy.

Yosan JC-2204 - Instalacja antenowa na balkonie, nietypowe rozwiązanie