Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaki kabel do satelity ??

dj witek 01 Paź 2005 17:34 9240 5
  • #1 01 Paź 2005 17:34
    dj witek
    Poziom 14  

Niedawno kupiłem tuner marki FERGUSON i dłuższy czas nie miałem do niego anteny :/ ale nie o to mi tu chodzi.Jestem zielony w tym temacie i mam takie dosyć idiotyczne pytanko. Czy do satelity trzeba mieć jakiś specjalny kabel satelitarny czy może być taki zwykły jak od siatkówki ??

0 5
  • #2 01 Paź 2005 17:40
    dioda1000
    Poziom 27  

Moze być zwykły,byle w środku był drut. Najlepiej by był w oplocie miedzianym +oplot aluminiowy lub miedz.Przed kupnem sprawdz średnice by nie było problemów z zarobieniem kabla.
    poz. dioda1000

0
  • #3 01 Paź 2005 17:56
    dj witek
    Poziom 14  

Mam następny problem a mianowicie sygnał :/ czy nieobejdzie sie bez specjalisty z tym złapaniem sygnału ??

0
  • #4 01 Paź 2005 20:13
    gothye
    Poziom 33  

obejdzie sie bez satelity jesli masz checi i kompas pod reką :)
    a robi sie tak montujesz masz tak aby antena patrzyla na poludnie i nie miła na swej drodze rzadnych przeszkod bo bedzie lipa
    krok 1
    nastepnie odnajdujesz podziłake na antenie 35 stopni i rowek na przeciwnej czesci kierujesz na niego

krok 2
    kompas naleprzy z podziałka stopni ustawiasz natene na 13 stopni wg kompasu (satelita hod birt ) a potem dalikatnie stroisz anteną najlepiej jka mas miernik do szukania satelity koszt ok 30 zł i namierzasz satelite
    krok3
    piwko i cieszymy sie telewzjia

powodzenia!!!
    robiłem to juz dziesiatki razy i zawsze sie udawało
    (monuje polsat :)

0
  • #5 01 Paź 2005 21:16
    Orochimaru
    Poziom 31  

Jeśli to tuner analogowy to luzujesz antenę i machasz w kółko, aż coś złapiesz. Ja tak robiłem i ustawiłem antenę w 1.5min. Oczywiście musisz mieć ustawiony jakiś kanał na tunerze.