Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Interfejs do mikrofonu rode nt1-a

Mrowa22 22 Apr 2020 22:48 1758 3
    Mrowa22
    Level 2  
    Mam wybrany mikrofon rode nt1-a, ale za nic nie mam pojęcia jaki interfejs do niego. Kilka razy rzucił mi się w oczy scarlet 2i2, ale nie jestem jego pewna, zwłaszcza, że nie ogarniam czym się różni ten od 2nd gen i od 3rd gen oraz nie wiem czy można go podłączyć do laptopa, czy on to "udźwignie" (jestem zielona w te tematy).
    Też, tak dodatkowo, czy rode nt1-a i rode nt1-a kit to ten sam mikrofon czy jednak czymś się jeden od drugiego różni?
    Będę wdzięczna za wszystkie odpowiedzi 😊😊
    DjMapet
    Level 43  
    Mrowa22 wrote:
    . Kilka razy rzucił mi się w oczy scarlet 2i2, ale nie jestem jego pewna, zwłaszcza, że nie ogarniam czym się różni ten od 2nd gen i od 3rd gen oraz nie wiem czy można go podłączyć do laptopa

Po prostu, każda nowa generacja, to poprawiona wersja poprzedniej. Poczytaj, może pomoże: https://estradaistudio.pl/testy/sprzet-studyj...ocusrite-scarlett-2i2-3rd-gen-interfejs-audio
    https://muzyk.net/focusrite-trzecia-generacja-interfejsow-scarlett/

Mrowa22 wrote:
    czy rode nt1-a i rode nt1-a kit to ten sam mikrofon czy jednak czymś się jeden od drugiego różni?

Widzę, że ten mikrofon jest sprzedawany w zestawie z koszyczkiem, pop-filtrem, kablem i etui, więc niektórzy dystrybutorzy zamiast określenia "zestaw" (complete), stosują określenie "kit".

A jaki interfejs masz kupić? Hmm, trudno jednoznacznie na to odpowiedzieć, bo nie wiadomo czego konkretnie oczekujesz, więc wg. mnie adekwatny do zastosowania i w miarę najlepszy na jaki Cię stać.
    Do zupełnie amatorskich nagrań, wystarczy jakiś tani interfejs Behringera.

Pozdrawiam.
    acetylenek
    Level 12