Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Passat B6 2008r BMR 170KM DSG - Brak reakcji na kluczyk

Soplini 23 Apr 2020 17:12 954 5
Relpol
  • #1
    Soplini
    Level 2  
    Witam.
    Mam problem ze swoim passatem. Ostatnio podczas wjeżdżAnia do garażu zapaliły się kontrolki od recznego oraz komunikat see owner manual. Po podłączeniu kompa wyskoczyły błędy dotyczące nieprawidłowego napięcia na lewym zacisku. Błędy usunęłem zamknęłem auto i udałem się do domu. Następnego dnia schodze do garażu a auto kaput. Na początku sądziłem ze problem leży po stronie aku - po lądowaniu niestety problem nie ustąpił. Usterka dość dziwna bo auto nie reaguje na żaden z 2 pilotów, nie działają szyby, centralny( zablokować drzwi można jedynie od wewnątrz z panelu po str kierowcy ) czy szyberdach. Działają za to navi, podświetlenie deski, światła postojowe czy długie, elektryka foteli. Przy próbie odpalenia zero reakcji na pilot w stacyjce. Na zegarach nie pali się żadna kontrolka. Jedyna reakcja to przysuniecie fotela kierowcy przy włożeniu pilota i odsunięcie po wyłączeniu. Bezpieczniki, przekaźniki sprawdzone napięcie jest, aku 12.4V. Po podłączeniu kompa ( zwarciu pinow) udało się zrobić skan i wszędzie wyskakiwal błąd odnośnie braku komunikacji z immo, z którym podobnie jak i z recznym nie szło sie skomunikowac. Bezpieczniki, przekaźniki wSzyszko sprawdzone. Czy spotkał się ktoś z podobnym problemem ? Auto od tyg na warsztacie a mechanicy rozkładają ręce. Z góry dzięki za pomoc.

    P.s. to mój pierwszy post wiec z góry przepraszam za złe umieszczenie czy przypiecie tematu. :)
  • Relpol
  • #2
    sprimerr
    Level 15  
    can zasilania , najlepeij zrobic diagnoze vas i prowadzi za reke

    Dodano po 1 [minuty]:

    pod kierownico jest modul centralnej elektryki
  • Relpol
  • #4
    sprimerr
    Level 15  
    byl by błąd od rygla
  • #5
    Soplini
    Level 2  
    sprimerr wrote:
    can zasilania , najlepeij zrobic diagnoze vas i prowadzi za reke

    Dodano po 1 [minuty]:

    pod kierownico jest modul centralnej elektryki


    Skany robiłem VAG 5053 ITS - błedy które pokazał to :
    -00474 moduł sterowania Immobilizera
    -01330 Centralny modul sterowania systemu komfortu ( J393 )

    sadek1979 wrote:
    A może problem z mikrowyłącznikami w kolumnie ????


    gdzie mozna je zlokalizować ? wczytujac sie w forum bylo kilka wzmianek o kostce stacyjki która generowała podobne problemy. Mechanik stwierdził zeby zaczac od kolumny kierownicy z tym ze nie daje gwarancji w 100% ze po zabiegu auto stanie na nogi. Koszt oszacowal na ok 1000zł ;(mam pewne watpliwosci gdyz opisane przeze mnie objawy nie pokrywają sie z typowa usterka kolumny ( powinna pojawic sie zółta/ czerwona kontrolka kierownicy albo jakis komunikat immo ? ). przegladajac forum znalazłem wzmianke o podobnym problemie - braku reakcji na pilot, zero kontrolek - winny był moduł haka.

    Dodano po 13 [minuty]:

    sprimerr wrote:
    byl by błąd od rygla


    no dokładnie powinna pokazac sie zolta/ czerwona kontrolka kierownicy na liczniku

    PO przywróceniu zasilania na obd w kazdym praktycznie module skanowanie wskazywalo na brak komunikacji z immo, ale modul immo pokazało jako sprawny. Brak komunikacji z modułami Recznego J540 i ABS J104. Resetowanie odpinanie modułów nie przyniosło zadnych efektów. Czy jest mozliwe aby przez uszkodzenie lewego silniczka na tylnym zacisku auto odcieło całkowicie zasianie ? albo usmazyło moduł haka? jak w wspomnianym poscie wyzej ? Proszę o pomoc jeśli ktoś spotkał się kiedys z takim problemem. Dziękuje !
  • #6
    sprimerr
    Level 15  
    oscyloskop w can i sie wyjasni czy sa problemy,,, 20 min pomiarow ktore moga nakierowac na usterke