Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Wymiana domofonu z Urmet na Cyfral Smart5P

29 Kwi 2020 12:29 528 9
  • Poziom 3  
    Witam
    Ze ściany wystają dwa przewody i w każdym dwa białe przewody skręcone ze sobą oraz po jednym żółtym i niebieskim. Wcześniej był URMET.
    Doradzono mi wymianę na aparat Cyfral Smart 5P.
    Jestem laikiem, czy może ma ktoś gotową radę na tę sytuację, dzięki z góry.
    Wymiana domofonu z Urmet na Cyfral Smart5P Wymiana domofonu z Urmet na Cyfral Smart5P
  • Pomocny dla użytkowników
    Musisz opisać sobie te kabelki, bo kolory się powtarzają (przykładowo pomarańczowy pomarańczowemu nie równy). Inna jeszcze kwestia jest taka, że w starym masz dorobiony wyłącznik sygnału wywołania (czyli brązowy kabelek całkowicie wyrzucasz, a bierzesz pod uwagę 2 białe skręcone razem). W Cyfralu masz przełącznik głośności wywołania.
    W podanym wyżej linku jest tabelka. Tam masz podane co jest czym w danym modelu. Interesuje ciebie Urmet i Cyfral 5P. W tym nowym musisz też zdjąć zworki tak jak napisano w instrukcji dla instalacji 6 żyłowej.
  • Poziom 3  
    Zybex,dziękuję za konkretną odpowiedź. Na podsatwie tabeli dokonałem podłączenia. Domofon działa lecz jest jeden problem. Słyszę w mieszkaniu przez swój domofon jak ktoś z sąsiadów dzwoni do siebie. W klatce mam starszych ludzi wiec domofon jest używany żadko ale jednak to przeszkadza.
    Zamieniałem położenie przewodów białych,zdjąłem dwie pierwsze zworki. Wiem że jestem blisko ale nie mam pomysłu co dalej. Wymiana domofonu z Urmet na Cyfral Smart5P
  • Poziom 3  
    Super,zrobione. Dam znać jak sprawuje się sprzęt.
  • Poziom 3