Witam , chce zastosować emulator do immobilisera tyle że nie mogę znaleźć nigdzie schematu 8 pinowej kostki , chciałem wstawić zdjęcie tej kostki ale jestem zbyt świeży użytkownik...
Volkswagen polo variant 2000r 6n1 1.9sdi
Kostka osiem pinów
Tylko ja nie chcę ukraść samochodu... Jak niezgodne z regulaminem to zamykajcie. Lecz nadal proszę o pomoc . Napiszę to tak: proszę o schemat elektryczny do tego polo
Tylko ja nie chcę ukraść samochodu... Jak niezgodne z regulaminem to zamykajcie. Lecz nadal proszę o pomoc . Napiszę to tak: proszę o schemat elektryczny do tego polo
Tylko ja nie chcę ukraść samochodu... Jak niezgodne z regulaminem to zamykajcie. Lecz nadal proszę o pomoc . Napiszę to tak: proszę o schemat elektryczny do tego polo
znajmość okablowania puszki immo pomaga w naprawie nie da się samą znajomością pinautu wyłączyć immo nie rozumiem obostrzeń moderatora
Co to za kostka? MAm przed oczami schematy daschboard i engine i cos podpowiem
Dodano po 7 [minuty]:
Podaj kolory a podam ci pinout gdzie sa wsadzone. Widze zielono czarny to jest prawdopodobnie 7 ka w obd.Mam jeszcze zielono biłay na schemacie i wchodzi w zegary 25 pin i czarno zielony wchodzi w 45 pin ecu silnika. Jaki kod silnika jest? To jest ze schematu AEY
Ze schematu wynika ze immo jest immobox. obd leci przez immo do silnika a do zegarów bezposrednio. Sterownik EDC 15V mam na schemacie.
sprawdz miernikiem pin 16 w ECU czy jest ciągłośc do kostki jak jest to dajesz na emulator + 12 po stacyjce z tej kostki i masa linia iimo do kline pin 16 ecu linie W taki sam kolor zwierasz żeby była diagnoca po złączu i tutaj myk jak masz jednoczesnie podłączony jakiś vag com do złacza to emulator nie zadziała najpierw zapłon potem tester w złącze tak na przyszłość
Ze schematu wynika ze immo jest immobox. obd leci przez immo do silnika a do zegarów bezposrednio. Sterownik EDC 15V mam na schemacie.
sprawdz miernikiem pin 16 w ECU czy jest ciągłośc do kostki jak jest to dajesz na emulator + 12 po stacyjce z tej kostki i masa linia iimo do kline pin 16 ecu linie W taki sam kolor zwierasz żeby była diagnoca po złączu i tutaj myk jak masz jednoczesnie podłączony jakiś vag com do złacza to emulator nie zadziała najpierw zapłon potem tester w złącze tak na przyszłość
Właśnie ktoś mi coś mówił że jak nie przy tej kostce to trzeba będzie gdzieś w ECU się wlutowac ale ja nie wiem. A dziś już nie sprawdzę raczej jutro wieczorem
znajdź +12 V po stacyjce
i mase żarówką nie miernikiem na tej kostce zasil tymi pinami emulator wszyskie pozostałe + i - zaizoluj do reszty gdzie niema ww potencjału przykładaj linie immo z emulator jak nie zadziała to otwórz sterownik wlutuj emulator do środka na 100 zadziała
Dodano po 7 [minuty]:
miroslaw wielki wrote:
A czy w nim nie można wylaczyc immo vcds em?
zależy jaki rodzaj eeprom i czy dobry fejs i czy na write nie uwali wsadu
Immobiliser ( immo box ) VAG : VALEO - IMMO3
6X0 953 257
1 : CAN Low
2 : CAN High
3 : +12V ( terminal 15 )
7 : W Line
8 : K Line
9 : GND ( terminal 31 )
10 : +12V ( terminal 30 )
Wywalasz puszkę łączysz 7 z 8 żeby była diagnoza, potem wsad w sterowniku na off.
Immobiliser ( immo box ) VAG : VALEO - IMMO3
6X0 953 257
1 : CAN Low
2 : CAN High
3 : +12V ( terminal 15 )
7 : W Line
8 : K Line
9 : GND ( terminal 31 )
10 : +12V ( terminal 30 )
Wywalasz puszkę łączysz 7 z 8 żeby była diagnoza, potem wsad w sterowniku na off.
emulatory na linie K do strach vagów nie wymagają zmainy w eeprom , a zmina w eeprom czyli wyłącznie programowe immo pozbawia konieczno ści stosowania emulacji
Immobiliser ( immo box ) VAG : VALEO - IMMO3
6X0 953 257
1 : CAN Low
2 : CAN High
3 : +12V ( terminal 15 )
7 : W Line
8 : K Line
9 : GND ( terminal 31 )
10 : +12V ( terminal 30 )
Wywalasz puszkę łączysz 7 z 8 żeby była diagnoza, potem wsad w sterowniku na off.
zyli
emulatory na linie K do strach vagów nie wymagają zmainy w eeprom , a zmina w eeprom czyli wyłącznie programowe immo pozbawia konieczno ści stosowania emulacji
Jutro spróbuję według tego schematu połączyć emulator. Czyli jak ta moja kostka nie ma pinów CAN to emulator powinnien dać radę? Bo rozumiem ze jak byłby z CAN to wtedy trzeba usuwać komputerem?
znajdź +12 V po stacyjce
i mase żarówką nie miernikiem na tej kostce zasil tymi pinami emulator wszyskie pozostałe + i - zaizoluj do reszty gdzie niema ww potencjału przykładaj linie immo z emulator jak nie zadziała to otwórz sterownik wlutuj emulator do środka na 100 zadziała
Dodano po 7 [minuty]:
miroslaw wielki wrote:
A czy w nim nie można wylaczyc immo vcds em?
zależy jaki rodzaj eeprom i czy dobry fejs i czy na write nie uwali wsadu
Czy to w ten sterownik mam wlutowac? I w którym miejscu (tzn w którym miejscu na płytce? Czy połączeniach pinów z płytką czy od dołu? Pytam bo akurat tu zielony jestem i się uczę )
Heh nie doczytałem że tą puszkę trzeba wywalić ,także po jej wywaleniu samochód pali za każdym razem. Emulator działa .do zamknięcia dziękuję wszystkim za pomoc
Pozdrawiam
znajdź +12 V po stacyjce
i mase żarówką nie miernikiem na tej kostce zasil tymi pinami emulator wszyskie pozostałe + i - zaizoluj do reszty gdzie niema ww potencjału przykładaj linie immo z emulator jak nie zadziała to otwórz sterownik wlutuj emulator do środka na 100 zadziała
Dodano po 7 [minuty]:
miroslaw wielki wrote:
A czy w nim nie można wylaczyc immo vcds em?
zależy jaki rodzaj eeprom i czy dobry fejs i czy na write nie uwali wsadu
Czy to w ten sterownik mam wlutowac? I w którym miejscu (tzn w którym miejscu na płytce? Czy połączeniach pinów z płytką czy od dołu? Pytam bo akurat tu zielony jestem i się uczę )
Heh nie doczytałem że tą puszkę trzeba wywalić ,także po jej wywaleniu samochód pali za każdym razem. Emulator działa .do zamknięcia dziękuję wszystkim za pomoc
Pozdrawiam