Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

silnik briggs&stratton 750 dov - Nie chce się uruchomić

wierch 16 Maj 2020 08:48 1305 40
  • #31
    wierch
    Poziom 16  
    A odnośnie tego uchylenia zaworu czy na tym filmie w tym naszym jest podobnie?
  • #32
    klm787
    Poziom 13  
    Tak jest podobnie
    tylko że w tym ostatnim filmiku ewidentnie widać delikatne uchylenie w 16' 15" i jest to zawór wydechowy
    a w Briggsie DOV zaworem uchylającym jest zawór ssący - być może się mylę ale to nie ma większego znaczenia
    ważnym jest aby działało

    Dodano po 35 [minuty]:

    wierch napisał:
    Teraz pytanie na co zwrócić uwagę jak go rozbiore coś gdzieś wyleci że nie będzie wiadomo w jakim miejscu itp?


    A, i zapomniałem dodać odnośnie tego pytania, że po odkręceniu dołu jest nie wskazane aby rozkręcić korbowód. Chyba że będziesz miał takie życzenie aby ocenić stan tłoka, pierścieni, gładzi cylindra, dodam, że jest to trudne później do złożenia, ciężko jest to wszystko złożyć, trzeba uważać na delikatne pierścienie a w szczególności na zgarniający. Następnie aby skręcić korbowód trzeba odpowiednio dobrać moment siły dokręcenia (szczerze nie wiem z jaką siłą powinien być skręcony) łatwo bowiem jest przeciągnąć i zerwać gwint, a z drugiej strony jeśli za słabo dokręcisz to się odkręci podczas pracy.

    Dodano po 5 [godziny] 29 [minuty]:

    Ewentualnie zalecam (nie to nie jest jakieś polecenie SERWISU) użycie kleju który można nałożyć na gwint, klej bodajże nazywa się klejem zrywalnym - z tego co się orientuję to ma niebieski kolor i bez problemu można go dostać.
  • #33
    wierch
    Poziom 16  
    No to tak
    Rozpolowilem silnik i nie odkrecalem ani gaźnika ani tlumika a tym samym drugiej części głowicy.
    Najwięcej problemie było że zdjęciem głowicy od noża na walku nigdzie nie znalazłem opisu że to jest w klin.
    No i najlepszej
    Kółko plastikowe co niby ma mieć blaszkę ośkę i sprężynkę jest gołe😆
    silnik briggs&stratton 750 dov - Nie chce się uruchomić
    Wygląda że coś jest wyrwało ale nigdzie nie mogę znaleźć szczątków
    Jedynie lekkie rysy
    silnik briggs&stratton 750 dov - Nie chce się uruchomić
    Są jakby spękania na obudowie tłoka ale jakoś bez zagłębień może to taki odlew
    silnik briggs&stratton 750 dov - Nie chce się uruchomić
  • #34
    klm787
    Poziom 13  
    ewidentnie coś brakuje na tym kółku
    bo powinno wyglądać jak na pierwszym filmie w( nie po naszemu)
    dziewiątej minucie siedemnastej sekundzie

    odlewem się nie przejmuj u mnie wyglądało to identycznie- nawet jeszcze gorzej
    też dopatrywałem się pęknięć

    tak że odpuść sobie to
    też się przejąłem tymi rysami

    odnośnie kółka

    szlak trafił tę blaszkę o której to tyle pisałem

    jedyne co mogę dodać to informacja że to koło jest nie do dostania w AUTORYZOWANYM serwisie
    trzeba coś wymyśleć

    ale jesteśmy POLAKAMI

    widziałeś zresztą jak poradziłem sobie z luzami na klawiaturze

    chodzi mi o te spawy

    druciarstwo co nie ALE ZADZIAŁAŁO
  • #35
    wierch
    Poziom 16  
    Na allegro jest w okolicy 100 zł więc kupię i zobaczymy ciekawi mnie jednak co się stało z tą blaszką i sprężynka
    Mogło tak bez problemów się zmielić w pył?
    Nic w oleju nie znalazłem a rozbierać całkiem głowice i wydech to kolejne uszczelki trzeba by kupić
  • Pomocny post
    #36
    klm787
    Poziom 13  
    wierch napisał:
    Są jakby spękania na obudowie tłoka ale jakoś bez zagłębień może to taki odlew


    no właśnie bo tam nie ma zagłębień
    powtórzę jeszcze raz u mnie tak samo to wyglądało
    szkoda że nie zrobiłem wtedy żadnej fotki
    to na pewno taki odlew

    Dodano po 21 [minuty]:

    wierch napisał:
    Na allegro jest w okolicy 100 zł więc kupię i zobaczymy ciekawi mnie jednak co się stało z tą blaszką i sprężynka
    Mogło tak bez problemów się zmielić w pył?


    mnie też ciekawi bardziej co się stało z tą blaszką bo sprężynka to prawie jak "włos" " w gardle"

    przyglądnij się jeszcze tym zurzycią na " niby szczypcach"
    wiemy o co chodzi
    bo ta blaszka powinna właśnie tam się ocierać się górną krawędzią o te wyrobione miejsca na "niby szczypcach"


    za niedługo powstanie nowy termin naukowy lub techniczny "niby szczypce"

    ha -ha

    Dodano po 9 [godziny]:

    wierch napisał:
    Na allegro jest w okolicy 100 zł


    -------Ja nie mogę
    ale zdzierstwo --- za kawałek plastiku ?
    no cóż jak" trzeba to trzeba"
  • #37
    wierch
    Poziom 16  
    No niestety nie mam z czego zrobić może jak przyjdzie to coś wymyślę 😁

    Dodano po 8 [godziny] 51 [minuty]:

    Jakiś patent na zdjęcie resztek uszczelki papierowej z korpusu?
    Myślałem lut lampą?
    Czy zamiast kupować uszczelkę można na czerwonym silikonie złożyć?
  • Pomocny post
    #38
    klm787
    Poziom 13  
    wierch napisał:

    Jakiś patent na zdjęcie resztek uszczelki papierowej z korpusu?


    no niestety tylko skrobak i delikatnie" ALE TO BARDZO DELIKATNIE " działać na powierzchnię

    opalania nie polecam
    chyba że bardzo delikatnie i wtedy oskrobać

    wierch napisał:
    Czy zamiast kupować uszczelkę można na czerwonym silikonie złożyć?


    można zaryzykować
    proponuję wtedy tak
    nałożyć warstwę sylikonu
    odczekać aby minimalnie zgęstniała (ciężko powiedzieć kiedy trzeba obserwować) i w tedy skręcić wszystko do kupy

    chodzi o to aby ściskać gęsty sylikon
    zresztą wiesz chyba o co chodzi

    ale zamiast kupować uszczelkę można spróbować odbić ją na kawałku tektury(tylko cienkiej jak uszczelka)
    smarując lekko krawędzie czymś co odbije się na tekturze

    no i oczywiście trzeba ją wyciąć

    i połączyć wtedy wyciętą uszczelkę z czerwonym sylikonem

    Dodano po 6 [minuty]:

    jest to pracochłonne ale innego wyjścia nie ma

    Dodano po 5 [minuty]:

    Jeśli nie masz skrobaka to można go zrobić ze "starego" najlepiej trójkątnego pilnika
    szlifując jego płaszczyzny tak aby uzyskać krawędzie zdolne zbierać i "skrobać"

    Dodano po 13 [minuty]:

    klm787 napisał:

    wierch napisał:
    Na allegro jest w okolicy 100 zł


    -------Ja nie mogę
    ale zdzierstwo --- za kawałek plastiku ?
    no cóż jak" trzeba to trzeba"


    ale widziałem aukcje które nie doszły do końca z tym kołem
    brak zainteresowania chyba
    ale cena była w okolicach 30zł za kolo
  • #39
    wierch
    Poziom 16  
    Odnośnie jeszcze tych "szczypiec" czy te wyrobienia na nich podszlifowac?
    Zadziorów nie ma a raczej takie jakby sklepanie lekkie
    Ledwo wyczuwalne ale jednak
    silnik briggs&stratton 750 dov - Nie chce się uruchomić

    silnik briggs&stratton 750 dov - Nie chce się uruchomić
    silnik briggs&stratton 750 dov - Nie chce się uruchomić
  • Pomocny post
    #40
    klm787
    Poziom 13  
    środkowe zdjęcie przekonuje mnie aby nic nie ruszać
    zdjęcie wykonane pod kątem likwidujące prostopadłe odbicia światła
    bo na pierwszym i ostatnim wygląda to inaczej ale to może być złudzenie
    jeśli gładkie i brak zadziorów to nic nie ruszaj
  • #41
    wierch
    Poziom 16  
    Dzięki kolego za pomoc silnik działa 👍👍👍
    Rowno pracuje. Teraz zabiorę się za renowację korpusu
    😁
    Jeszcze raz wielkie dzięki za chęci i pomoc