Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

"Canbus" w radiu, co to jest

sylwiodam 04 May 2020 15:25 22503 27
    sylwiodam
    Level 9  
    Witam mam radio z Androidem9 nie działają niektóre funkcje na wyswietlaczu. Sprzedawca kazał zrobic restart ale nic nie pomogło potem kazał mi w opcji w ustawieniach, prawdopodobnie będzie znajdować się w sekcji ustawień canbusa jako "air condition". Co to jest ten canbus. Jakas aplikacja chyba ale w radiu u mnie nie ma. Czy aktualizowac androida na nowszy czy akurat to nie ma znaczenia. Jestem zielony w tych sprawach. Pozdrawiam
    madamsz1
    Level 38  
    CAN BUS - Szyna komunikacyjna w samochodach:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Controller_Area_Network

Podaj rodzaj radia może ktoś coś będzie wiedział więcej.

Dodano po 2 [minuty]:

A i może jeszcze samochód w jakim to radio ma chodzić, może trzeba to połączyć z autem (jak radio dedykowane)
    madamsz1
    Level 38  
    Czyli radio dedykowane do konkretnego modelu samochodu. W opisie jest "Opcja współpracy z OBD" i teraz konia z rzędem temu kto zgadnie czy jest czy nie :), ale musisz poszukać w ustawieniach radia, jakie są dostępne opcje ustawień i czy można coś wybrać do współpracy z samochodem. No i rozumiem że montujesz go do Hondy jak w opisie sprzedawcy :)
    adam_1991r
    Level 27  
    Canbus w tym przypadku to dodatkowe urządzenie podłączane do radia z tyłu. W opisie Twojej aukcji niestety nic o nim nie pisze. Zobacz droższe modele i tam dodają CANBUSA. Jak go będziesz miał to będzie wszystko działać. Współpraca z OBD odbywa się za pomocą interfejsu OBD Bluetooth który też trzeba dokupić. Wtedy mamy w radiu podstawowe parametry samochodu, kasowanie błędów itp.
    bassic
    Level 10