Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Toyota Avensis D4D 2.0 - Nowy rdzeń koras turbo CHRA - co to jest?

06 May 2020 20:56 264 3
  • Level 14  
    Drodzy forumowicze jak w temacie, na "warstacie" pacjent w/w z uszkodzonym turbo, wymieniony rdzeń na nowy, po montażu wycieki oleju i wody z według mnie tzw. korków jak na zdjęciu, drugi niewidoczny pod dźwignią od VNT, do czego te "korki" służą, bo pierwszy raz się z tym spotykam, nie sprawdzałem czy były dokręcone przed montażem, na aucie zostały dokręcone i na razie jest ok. Ktoś coś w tym temacie? Pozdrawiam
    Zdjęcie dla rozpoznania z ale...go:)

    Toyota Avensis D4D 2.0 - Nowy rdzeń koras turbo CHRA - co to jest?
    [Szkolenie 22.06.2021, g.9.00] Zabezpieczenia Internetu Rzeczy (IoT) programowe i sprzętowe. Zarejestruj się za darmo
  • Level 20  
    Koras pasuje w wielu przypadkach do wielu wersji silnikowych, ba czasem do wielu marek. Dlatego czasami w korpusie są wyprowadzone inaczej zasilania oleju, bądz dodatkowy płaszcz wodny po to by turbo wytrzymywało funkcje start-stop. Dokręć korki i po sprawie.
  • Level 14  
    Raczej mi to wygląda na korki do pierwszego zalania płynem chłodniczym i olejem po montażu, ale dostęp po montażu na aucie niemożliwy przez duże N, nie da rady nawet podłączyć dodatkowego "płaszcza" wodnego lub olejowego, bo za mało miejsca na króćce, szczególnie że jeden (wodny) by blokował pracę sztangi VNT. Może ktoś coś dopowie ciekawego? Nikt nie robił? Nie wierzę.....
    Pozdrawiam
  • VIP Meritorious for electroda.pl
    Jeden korpus turbiny ma zastosowanie w różnych konfiguracjach. Niejednokrotnie przekładałem zaślepki miejscami. Korasy z tego typu trzeba sprawdzać na szczelność.