Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Samsung TV Plasma PS42C91H brak podświetlenia.

Maxbuy 07 May 2020 18:35 468 4
    Maxbuy
    Level 14  
    Witam.
    Mam problem z telewizorem Samsung TV Plasma PS42C91H brak podświetlenia fonia jest.
    To co do tej pory zrobiłem to wymieniłem 3 kondensatory.
    1000uf/25V CB402.
    1000uf/35V Dokladnie obok CX409.
    1500uf/35V CX409.
    Bo były wybrzuszone.
    Wiec zasilacz zachowuje się normalnie ale jak Podłącze płytkę X-main to transformator cyka (non-stop) i Vs traci wartość. Dla lepszego zrozumienia wrzucę foto z pomiarami.

Wiec płyta X main wizualnie wygląda dobrze brak jakichkolwiek przypaleń pęknięć uszkodzonych elementów.Zimne luty poprawione. Wiec proszę o Pomoc w dalszej diagnostyce.
    Może ktoś się spotkał już z takim problemem i wie jak go rozwiązać nie kupując nowego telewizora.
    Jestem zielony w tych sprawach trochę.

Więcej info.
    TV Plasma
    Marka Samsung
    Model PS42C91H
    X-main 42PFP5532 - XSUS - 42hd w2 plus x-main (2layer) (LJ41-05133A)
    Y-main LJ41-05134A LJ92-01494A 42HD W2 PLUS Y-MAIN ( 2LAYER)
    Zasilacz PS42C91H
    Samsung TV Plasma PS42C91H brak podświetlenia.
    DiZMar
    Level 43  
    Maxbuy wrote:
    Witam.
    Mam problem z telewizorem Samsung TV Plasma PS42C91H brak podświetlenia ...

W TV Plasma podświetlenie? W TV Plasma nie ma podświetlenia. Jest takowe w TV LCD z podświetleniem świetlówkami lub diodami LED..
    Maxbuy
    Level 14  
    Dziękuje za informacje. Ale ten komentarz nie pomaga mi rozwiązać mojego problemu.
    bazi1962
    Level 21  
    Maxbuy wrote:
    Dziękuje za informacje. Ale ten komentarz nie pomaga mi rozwiązać mojego problemu.

Bo wiedzy żadnej nie posiadasz, poucz się poczytaj, o zasadzie działania wyświetlaczy plazmowych. To może chociaz sensowne pytanie będziesz umiał zadać.

Dodano po 5 [minuty]:

Maxbuy wrote: