Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

citroen xsara picasso - licznik xsara picasso

09 Maj 2020 20:33 489 15
  • Poziom 10  
    witam wszystkich
    mój problem polega na tym, że stan licznika czyli ilość przejechanych kilometrów chyba po wymianie BSI wskoczył na 999999999 km.
    problem w zasadzie nieistotny dla mnie , ale istotny dla gościa od przeglądów technicznych, nie chce podbić przeglądu bo nie wie jak wpisać kilometry gdzie te dane w samochodzie są zapisane i jak je ewentualnie skorygować
  • Poziom 17  
    Jesli chodzi o wskaznik kilometrów to licznik jest zespolony z bsi. Po wymianie bsi musisz programatorem wpisać przebieg rzeczywisty.
  • Poziom 10  
    witam
    jeżeli jest zespolony to dlaczego licznik nie wyswietla stanu licznika z wymieninego (używanego ) BSI ?
  • Poziom 35  
    Bo zawsze przepisuje ten większy. Możesz przełożyć 100 liczników i na każdym będzie 9999999 a co lepsze jak wsadzisz tamten licznik do innego auta po takiej operacji to też zrobisz w nim 999999 . Ta usterka to najczęściej wynik oszczędzania na wymianie akumulatora lub naprawie rozrusznika , A teraz to problemy są dwa bo trzeba zaprogramować bsi i ilicznik tylko na jaki przebieg bo oryginalnego już nie ma , do tego trzeba kwit z przeglądów że zegar podlega wymianie bo każda interwencja w układ bez kwitów to od 3mcy do 5 lat pudła dla zleceniodawcy i zleceniobiorcy ...
  • Poziom 10  
    witam
    dzieki za post ale mam jeszcze pytanie
    po włączeniu zapłonu na liczniku wyswietla sie 183 tys. km, trwa to chwilkę a potem pojawia sie 999999999 oraz dzienny przebieg, moze to tylko uszkodzone BSI ?
  • Poziom 35  
    Możliwe że wysypane jest bsi ,ale dla pewności lepiej zaprogramować oba modułu żeby nie robić dwa raz tej samej roboty .
  • Poziom 10  
    witam
    ale gdzie to zrobić jak nikt tego nie potrafi
  • Poziom 16  
    mojak napisał:
    witam
    ale gdzie to zrobić jak nikt tego nie potrafi

    Odezwij się do użytkownika tego forum jokerro >>> Kontakt <<<
    Ze swojej strony mogę polecić - PSA to jego mocna strona.
  • Poziom 10  
    witam
    a gdybym zakupił komplet tzn BSI i licznik od tego typu pojazdu (przebieg dla mnie nieistotny, nie zamierzam go sprzedawać ) to jest szansa że liczniki się zgrają ?
  • Poziom 35  
    No i jeszcze sterownik silnika , bo to też do kompletu potrzebne no i kluczyki ( transpondery) i na końcu okaże się że poza rzeczami które łatwo przewidzieć typu nie taki VIN bo to inne auto to zacznie walić błędami o rzeczy których ma lub nie ma . A to żre przebieg jest nie istoty to cię oświeci pierwszy patrol który sprawdzi i stwierdzi że w cepiku jest więcej niż na desce i będziesz kolego w przysłowiowym D... A tak za cenę tego zestawu można to postawić po bożemu że się numery będą zgadzać , części będą oryginalne a wymieni się ewentualnie tylko to co konieczne . Zestawów startowy to taka metoda żeby kogoś ożenić z czymś co jako kawałki ma wartość 200pln ale jako tzw zestaw biorą za to 500 albo więcej .
  • Poziom 10  
    witam
    jak juz wspomniałem wymieniałem BSI, wymieniałem licznik, powód - znikające kierunkowskazy, znikające radio itp - ale jedynym problemem jaki wystąpił to właśnie ten stan licznika kluczyk sie programuje prosto czyli to ze system zapisuje stan wyzszy licznika czy to z BSI czy wyswietlacza to nir do konca prawda bo znalezc BSI czy licznik ze stanem 999 tyś. km to raczej niemozliwe

    Dodano po 2 [minuty]:

    a jezeli chodzi o kontrole drogowe to stan licznika jest maksymalny i nizszy nie będzie wiec to nie problem bo nie zanizam wskazan licznika

    Dodano po 2 [minuty]:

    a taki zestaw startowy nie przekroczy wartości pojazdu - rocznik 2001 to jakieś 2000 PLN - i gdzie jest on dostepny ?
  • Poziom 17  
    Zależy ile chcesz użytkować ten pojazd bo jak przyjdzie czas na wymianę zespołu paska rozrządu... :-)
  • Poziom 10  
    wymieniałem już pasek rozrządu łącznie z pompą wodna i rolkami i koszt grubo poniżej 400 zł, oczywiście robiłem to sam
  • Poziom 10  
    Chłopie, programujesz/zerujesz (wpisujesz 00000 przebiegu) licznik, w BSI programujesz faktyczny przebieg pojazdu. Na odłączonym aku podpinasz licznik i BSI. Podpinasz aku, włączasz zapłon. I masz rzeczywisty przebieg na liczniku.
  • Poziom 24  
    Pytanie kto jaki virgin wgrał do bsi... tutaj może być problem, ze coś się gryzie.

    Sprawdzić czy oba BSI - stary/nowy mają taki sam nr. części. Później już tylko zostaje, albo poprawny virgin nowego, albo przerzucenie eeprom.
  • Poziom 10  
    LeonMP napisał:
    Chłopie, programujesz/zerujesz (wpisujesz 00000 przebiegu) licznik, w BSI programujesz faktyczny przebieg pojazdu. Na odłączonym aku podpinasz licznik i BSI. Podpinasz aku, włączasz zapłon. I masz rzeczywisty przebieg na liczniku.


    witam
    to może powiesz po kolei jak to zrobić , jak zaprogramować BSI itd ?
    pozdro