Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[Solved] Błąd P0203-04 Opel SIGNUM 1,8 że 122KM

WLODAR79 11 May 2020 16:14 1746 5
  • #1
    WLODAR79
    Level 10  
    Witam posiadam opla SIGNUM 1.8 XE
    KILKA DNI TEMU GDY BYŁO GORĄCO SAMOCHOD STOJĄC W KORKU ZACZĄŁ CHODZIĆ NA TRZY CYLINDRY.
    PO OOWROCIE PIDLACZYŁEM OP-COM I WYSKOCZYŁO SPORO BŁĘDÓW.
    ALE NAJWAZNIEJSZE TE KTÓRE WRACAJA TO P 0203-04 WTRYSKIWACZ CYLINDRA 3 ,PRZERWANY OBWÓD.

    GDY JADĘ W TRASIE NAWET GDY JEST CIEPŁO 20-26 STOPNI JEST OK GDY STANĘ W KORKU LUB NA ŚWIATŁACH ZACZYNA SIĘ PROBLEM I POTEM ZNIKA.
    MAM INSTALACJE LPG PRINS.
    PYTANIE ID CZEGO ZACZĄĆ GDY ODŁĄCZYŁEM BEZPIECZNIKI LPG NA BEZYNIE TO SAMO DZIŚ.
    WIEM ZE MOŻE TO BYĆ WTRYSK , WIĄZKA EMULATOR LPG LUB STEROWNIK SILNIKA.
    NIE CHCĘ WYMIANY DOBRYCH CZĘŚCI NA NOWE WIEC MOŻE KTOŚ COS MI PORADZI CO POKOLEI.
    SZUKAŁEM PODOBNEGO TEMATU ALE BRAK ROZWIĄZANIA.

    POMOCY!!! Błąd P0203-04 Opel SIGNUM 1,8 że 122KM
  • #2
    koleś kit
    Level 39  
    Trzeba obejrzeć wtyczki i złącza na początek.Pomierzyć przejścia itp.Możliwe że przerwa w przewodach.A możliwe że to co napisałeś kto to wie.
  • #3
    WLODAR79
    Level 10  
    Na początek polutuje połączenia przewodów od wtrysków do emulatora za pomocą tetmokurczy lutowniczych oglądałem są tylko skręcone i zaizolowane .

    Dziwne jest to że na zimnym silniku jest ok Błąd P0203-04 Opel SIGNUM 1,8 że 122KM
  • #4
    WLODAR79
    Level 10  
    Przelutowałem połączenia między wtryskami od emulatra do sterownika.
    Oddzieliłem sterownik od kolektora ssącego gdzie jest mocowany.

    Lecz się nagrzewa.
    Możliwe że się nagrzewa i jest uszkodzony sterownik gdyż dzieje się to tylko wtedy gdy temperatura silnika jest optymalna i sam sterownik łapie temperaturę od silnika .Czy jest możliwa naprawa sterownika silnika czy zakup drugiego.
    Dziś przejechałem i wczoraj ponad 30 kilometrów w jedną stronę i gdy się zatrzymałem samochód znów po chwili odpalił na trzy ,w czasie jazdy normalnie.Gdy jest chłodniej na dworzu nie ma problemów w korku czy na światłach
  • Helpful post
    #5
    koleś kit
    Level 39  
    Musisz być pewny czy to nie wtryskiwacz lub kabel.Najlepiej by było go ręcznie wysterować podczas usterki.trzeba też sprawdzić najlepiej na złączu ecu rezystancje.Sterowniki naprawiają.A kupno używki to też loteria.
  • #6
    WLODAR79
    Level 10  
    Problem był w sterowniku silnika.
    Zawiozłem sterownik do Brwinowa koło Warszawy w godzinach pracy po pracy odebrałem gotowy samochód.
    Drgania i temperatura zrobiły swoje.
    Koszt 300 zł.
    Samochód od kilku dni wreszcie jeździ.