Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Servizza
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Student 4 roku Politechniki szuka pracy w Poznaniu

_Matik_ 03 Paź 2005 14:51 1292 0
  • #1 03 Paź 2005 14:51
    _Matik_
    Poziom 19  

Witam,
    Jestem studentem 4 roku kierunku Automatyka i Zarzadzanie, na wydziale Informatyki i Zarzadzania Politechniki Poznanskiej.
    W zwiazku z tym, ze chcialbym zdobyc doswiadczenie w pracy zawodowej i dorobic troche pieniedzy, poszukuje zajecia zwiazanego z elektronika lub informatyka.
    Moze to byc praca na umowe/zlecenie lub praca stala w Poznaniu jednak w przypadku pracy stalej musialbym jakos ja pogodzic z godzinami na uczelni (nie jest ich az tak duzo w tym roku).
    Posiadam praktyczne doswiadczenie w pracy z lutownica, projektowaniu schematow i PCB w programie Protel i wykonywaniu ich metoda termotransferowa. Zajmuje sie tez projektowaniem i oprogramowaniem mikrokontrolerow rodziny AVR (m. in. w ramach pracy inzynierskiej wykonalismy z kolegami schemat i PCB czujnika polozenia opartego na PSD firmy Hamamatsu, jestem autorem oprogramowania w assemblerze do zbierania pomiarow i komunikacji z komputerem PC a takze autorem programu w Borland C Builder do odbioru danych przez PC i konfiguracji czujnika poprzez UART).
    Oprocz tego wykorzystuje zdobyte umiejetnosci z zakresu elektroniki do drobnych napraw serwisowych (ostatnio udana wymiana kondensatorow na plycie glownej, naprawa ukladu zasilania notebooka, programowanie epromu w radiu).
    Znam takze dobrze system Linux, jego instalacje i administracje jako serwera uslug internetowych (glowne dystrybucja Slackware).
    Nie sa mi oczywiscie obce rowniez zagadnienia regulacji i sterowania ktore sa scisle zwiazane z moim kierunkiem studiow, jednak w tym przypadku nie mialem dotychczas duzego doswiadczenia praktycznego.

Uprzejmie prosze osoby zainteresowane o kontakt:
    bfgmatik(malpa)o2.pl
    tel. 665122147