Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Zlecę] Mobilny bank energii

AirAmerica 12 Maj 2020 15:14 252 4
    AirAmerica
    Poziom 2  
    Witam wszystkich na forum 👋🏼
    Na początek zaznaczam że jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o elektrykę więc proszę się nie śmiać (za głośno) ;). Nie opuszcza mnie za to ułańska fantazja 😂
    Sprawa jest prosta, chciałbym żeby ktoś z wiedzą i praktycznym doświadczeniem pomógł mi zrealizować koncept mobilnego banku energii a po polskiemu furgonetka z bateria na pace. mysle nad zastosowanie baterii z samochodow elektrycznych Lithium Cobalt-oxide batteries z mozliwoscia ladowania na superchargerach. Chcialbym zeby to funkcjonowalo na takiej zasadzie ze mam w czesci zaladunkowej dwie albo wiecej baterii (tesla s 90Kwh) ktore beda mogly obsluzyc urzadzenia a lacznej mocy 10-20kW, wszystkie przetwornice i oprzyrzadowanie do zmiany pradu na 240V ma byc na stałe w czesci zaladankowej i doslownie ma to dzialac na takiej zasadzie ze podjezdzam sobie tym autem gdzie chce wkladam kabel w gniazdko i zasilam obiekt. Baterie maja byc latwo podmienialne zeby mozna bylo zjechac wyczerpanym autem na baze i podmienic na baterie ktore juz sa naladowane. Temat mysle niezbyt skomplikowany dla kogos ogarnietego w temacie odnawialnych zrodel energii i akumulatorow. Poszukiwana osoba zainteresowana pomoca w skompletowaniu materiałów w dobrych cenach i zmontowanie wszystkiego do kupy.
    Wynagrodzenie do ustalenia
    Termin realizacji do 2 miesięcy
    Pozdrawiam Dimi
    Kontakt airamerica(malpa)protonmail.com
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
    Shadowix
    Poziom 27  
    Koszt takiego przedsięwzięcia będzie ogromny... 20kW... Za tę kasę masz porządny agregat zabudowany na przyczepce z rocznym zapasem ropy...
    AirAmerica
    Poziom 2