Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Briggs & Stratton 8HP - stary - Naprawa gaźnika czy nowy?

13 Maj 2020 22:19 234 2
  • Poziom 15  
    Witam,

    Okazyjnie stałem się posiadaczem kosiarki traktorka z silnjikiem Briggs & Stratton 8km,
    I mam problemy z ogarnięciem gaźnika, jak na zdjęciu.
    Briggs & Stratton 8HP - stary - Naprawa gaźnika czy nowy? Briggs & Stratton 8HP - stary - Naprawa gaźnika czy nowy?
    Kupiłem zestaw naprawczy ale nie wiele to pomogło.
    Paliwo po krótkotrwałej pracy zbiera się w gaźniku ( pod filtrem powietrza).
    Czy dysza górna powinna tak się wkręcać żeby dochodziła do dyszy dolnej na styk? Czy nie musi?W zestawie nie było dyszy górnej.
    Już przy delikatnym otwarciu przepustnicy silnik wchodzi na wysokie obroty.
    Jakiej długości powinno być cięgno miedzy przepustnicą a regulatorem, moje ma 190mm a przy zamykaniu przepustnicy dźwignia regulatora dotyka obudowy mechanizmu regulatora obrotów (czerwona strzałka) i nie domyka przepustnicy.
    Briggs & Stratton 8HP - stary - Naprawa gaźnika czy nowy?
    W środku gaźnika przy wykręconych dyszach luźno lata sobie taki element.

    Briggs & Stratton 8HP - stary - Naprawa gaźnika czy nowy?
    Czy ten gaźnik jest do uratowania, czy raczej nie obędzie się bez kupna nowego?
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 9  
    Witam dołączam do tematu mam podobny problem co kolega z tym że u mnie zespół sterujący cięgien był w częściach i próbuję go teraz poskładać. Mój traktorek to MTD VENTZKI 8hp model 190707. Czy mógłbyś podesłać więcej zdjęć z połączenia cięgien i linek gaźnika z zespołem sterującym z twojego traktorka?Poza tym masz zły filtr paliwa powinien być taki jak na pierwszym zdjęciu https://www.flamingparts.pl/k234,czesci-do-kosiarek-traktorkow-filtry-paliwa.html po drugie zamontuj sobie zwykły kranik paliwa za 10zl po to żeby po zgaszeniu traktorka paliwo nie przelewało się do silnika i nie mieszało z olejem można tak zatrzeć silnik. Czy masz duże luzy na przepustnicy i cięgnachi czy porządnie wyczyścileś gaźnik?
  • Poziom 15  
    radostreet napisał:
    Czy mógłbyś podesłać więcej zdjęć z połączenia cięgien i linek gaźnika z zespołem sterującym z twojego traktorka?

    Tu masz kilka tematów i filmików które udało mi sie znaleźć o połączeniach cięgien i regulacji.
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2565044.html
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1974753.html
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1636344.html
    https://www.youtube.com/watch?v=4t64Ol4lxR0
    https://www.youtube.com/watch?v=ioGIQIVLukw
    https://www.youtube.com/watch?v=v5PTY6vjUw4
    https://www.youtube.com/watch?v=TmO3AgoRgOY

    A jaką masz długość cięgna do przepsutnicy głównej, bo moja ma 190mm i wydaje się za krótka.

    radostreet napisał:
    Poza tym masz zły filtr paliwa

    A czy ma znaczenie rodzaj filtra? Skoro przepuszacza i filtruje paliowo to powinien być ok.
    Napewno mam zły filtr powietrza.

    radostreet napisał:
    zamontuj sobie zwykły kranik paliwa za 10zl po to żeby po zgaszeniu traktorka paliwo nie przelewało się do silnika i nie mieszało z olejem można tak zatrzeć silnik.

    Jeśli zawór iglicowy jest sprawny nie powinien podczas postoju przepuszczać paliwa, czy mi się źle wydaje.

    radostreet napisał:
    Czy masz duże luzy na przepustnicy i cięgnach czy porządnie wyczyściłeś gaźnik?

    Na cięgnach może delikatne luzy są, natomiast na przepustnicy brak. Nie mam tej sprężynki też na cięgnie górnym.
    Ten gaźnik trochę zmaltretowany, pęknięty jest korpus gaźnika w miejscu gdzie wkręcana jest dysze dolna, uszczelniłem poxiliną i trochę lepiej jest, ale dalej gaźnik leje paliwem.