Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Technik elektryk, elektronik czy mechanik lub automatyk

14 Maj 2020 23:50 354 8
  • Poziom 3  
    Siemka, jestem tu nowy i borykam się z problem wyboru kierunku kształcenia gdyż jestem uczniem 8 klasy szkoły podstawowej. Moje zainteresowania są strikte związane z powyższymi kierunkami oraz mam w planach iść na studia wyższe. Proszę o waszą opinię który kierunek jest według was bardziej opłacalny i czy warto się w nim kształcić. Z góry dzięki za pomoc. Moja średnia to 4.78 jeśli ta informacja w czym kolwiek pomoże. Jeszcze raz z góry dzięki.
  • Poziom 38  
    Podstawówka się nie liczy na studia.
    Wybierz dobre liceum albo technikum, zdaj dobrze maturę to będziesz miał możliwość pójść na studia.

I rok na studiach to tłuczenie matematyki, fizyki i takich tam.

Ucz się matematyki i fizyki to ładnie zdasz maturę i przetrwasz pierwszy rok spokojnie.
    A potem kolejne trzy lata najprawdopodobniej i tak tego nie wykorzystasz zbytnio więc nie musisz być prymusem z tych przedmiotów.

Piszę to jako inżynier automatyk, który dyplom dostał w tym roku.

Elektrotechnika ma niższy próg, podobnie mechanika. Automatyka ma raczej wysoki.

I wiele zależy od tego co chcesz po studiach robić.
    Jak chcesz dyplom inżyniera i prosto do roboty w jakimś zakładzie to bierz technikum.
    Dostaniesz praktyki co ci się przyda.
    Jak chcesz magistra i bawić się w projektowanie to może być lepiej iść do liceum ze względu na krótszy czas ukończenia.
    Tylko wtedy kwestii praktycznych będziesz się musiał nauczyć sam.
  • Poziom 31  
    Średnia o niczym nie świadczy niestety. Bo co po szóstce z WF-u, religii czy jakiegoś tam zawracania głowy EDB.
    Dzisiaj szkoła podstawowa ma poziom dna i rozpaczy.

Ostatnio "babcia od fizyki" wymalowała dzieciakom temat: Fale ELEKTRODYNAMICZNE.