Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyj±tek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że ogl±dasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

HP Color Laser - drukowanie dupleksowe przestawia się co jaki¶ czas samoczynnie

15 Maj 2020 11:21 159 6
  • Poziom 4  
    Cze¶ć. Jestem laikiem w komputerach i potrzebuje pomocy. Mam zainstalowan± do komputera drukarkę HP Color Laser Jet CP2025. Drukarka ma zainstalowan± opcję drukowania dwustronnego (zdjęcie w zał nr 1). Drukuje dobrze przez około 2 -3 tygodnie czasami miesi±c , czasami 3 miesi±ce, oczywi¶cie wybieram opcję drukowania tak jak w zał 2. Problem jest w tym że bez żadnej mojej ingerencji zmienia się to tak jak pokazałam w zał nr 3 i przy wydruku wtedy jest tylko opcja dwustronna ręczna tak jak widać w zał nr 4. O co tu chodzi? Wtedy muszę wchodzić w ustawienia tak jak w zał 2 i 3 i zmienić na zainstalowano i zastosuj i potem przez jaki¶ czas działa aż do następnego razu. Mamy w firmie informatyka co mówi, że nie wie o co chodzi albo nie umie i powiedział żeby sobie tak ustawiać jak mi się przestawi. Uważam, że niemożliwe żeby się nie dało, jak jest ustawione to powinno tak drukować aż nie zmienię. Pomóżcie proszę bo ci±gle muszę to przestawiać a nie może tak być
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemy¶le dzi¶ i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 22  
    Je¶li masz ustawion± opcję automatycznej aktualizacji oprogramowania i sterowników może się to zdarzyć. Je¶li jednak dzieje się to zbyt często po padł sterownik. Musisz odinstalować aktualny całkowicie. Zresetować komputer. Odł±czyć drukarkę od kompa. Pobrać ze strony producenta najnowszy sterownik. Zainstalować go. Dopiero podł±czyć drukarkę i ustawić co potrzebujesz. Powinno pomóc. Je¶li nie pomoże to prawdopodobniej układ na płycie głównej zaczyna nie stykać(lutowanie BGA).
  • Poziom 28  
    Wygl±da na to że używasz sterownika "wbudowanego" w Windows a nie sterownika ze strony producenta.