Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

HP Color Laser - drukowanie dupleksowe przestawia się co jaki¶ czas samoczynnie

lemur136 15 May 2020 11:21 276 6
    lemur136
    Level 6  
    Cze¶ć. Jestem laikiem w komputerach i potrzebuje pomocy. Mam zainstalowan± do komputera drukarkę HP Color Laser Jet CP2025. Drukarka ma zainstalowan± opcję drukowania dwustronnego (zdjęcie w zał nr 1). Drukuje dobrze przez około 2 -3 tygodnie czasami miesi±c , czasami 3 miesi±ce, oczywi¶cie wybieram opcję drukowania tak jak w zał 2. Problem jest w tym że bez żadnej mojej ingerencji zmienia się to tak jak pokazałam w zał nr 3 i przy wydruku wtedy jest tylko opcja dwustronna ręczna tak jak widać w zał nr 4. O co tu chodzi? Wtedy muszę wchodzić w ustawienia tak jak w zał 2 i 3 i zmienić na zainstalowano i zastosuj i potem przez jaki¶ czas działa aż do następnego razu. Mamy w firmie informatyka co mówi, że nie wie o co chodzi albo nie umie i powiedział żeby sobie tak ustawiać jak mi się przestawi. Uważam, że niemożliwe żeby się nie dało, jak jest ustawione to powinno tak drukować aż nie zmienię. Pomóżcie proszę bo ci±gle muszę to przestawiać a nie może tak być
    [28-30.06.2022, targi] PowerUP EXPO 2022 - zasilanie w elektronice. Zarejestruj się za darmo
    ERESJOT
    Level 22  
    Je¶li masz ustawion± opcję automatycznej aktualizacji oprogramowania i sterowników może się to zdarzyć. Je¶li jednak dzieje się to zbyt często po padł sterownik. Musisz odinstalować aktualny całkowicie. Zresetować komputer. Odł±czyć drukarkę od kompa. Pobrać ze strony producenta najnowszy sterownik. Zainstalować go. Dopiero podł±czyć drukarkę i ustawić co potrzebujesz. Powinno pomóc. Je¶li nie pomoże to prawdopodobniej układ na płycie głównej zaczyna nie stykać(lutowanie BGA).
    servicemen
    Level 28