Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Ogar 200 - Ogar 200 kopci na bialo.

Dnxn 16 May 2020 07:04 627 7
  • #1
    Dnxn
    Level 2  
    Witam.
    Po złożeniu silnika 223 Nowy wal cylinder i powszechne, silnik odpalił ale ma tylko obroty do połowy co ciekawe gdy odkrecam manetke powoli obroty ida do max,mało tego przy dodawaniu gazu silnik kopci na bialo na wolnych obrotach prawie tego dymu nie widać ale dam gazu i już leci tego dużo simmeringi są nowe uszczelka pomiędzy karterami jest Nowa i złożona na sylikon czerowy k2 gdy zlalem olej ze skrzyni silnik dalej dymil, nie wiem co zrobić w tej sytuacji proszę pomóżcie.
    Z góry dzieki
  • #2
    stanislaw1954
    Level 43  
    Dnxn wrote:
    gdy zlalem olej ze skrzyni silnik dalej dymil,
    Olej w skrzyni musi być i nie ma on wpływu na dymienie. Bez oleju zatrzesz skrzynię. Prawdopodobnie masz zbyt bogatą w olej mieszankę. Poszukaj w instrukcji ile i jaki olej dodaje się do paliwa.
  • #3
    Dnxn
    Level 2  
    A jak moge sprawdzic szczelnosc komory korbowej ?
  • Helpful post
    #4
    stanislaw1954
    Level 43  
    Może są jakieś przyrządy? Ja nie spotkałem, poza miernikiem ciśnienia, stosowanym do sprawdzania ciśnienia sprężania w cylindrach np. samochodów.
  • Helpful post
    #5
    olador
    Level 35  
    Takie objawy to norma po złożeniu silnika na nowych elementach. Silnik nie będzie wchodził na wysokie obroty, daj mu spokojnie popracować. Jak dużo oleju dodałeś do paliwa? - przy dużej ilości będzie dymił. Zapinkę iglicy przepustnicy ustaw na 3 rowku od góry w okresie docierania.
  • #6
    Dnxn
    Level 2  
    Olej to 40ml na litr paliwa

    Dodano po 7 [godziny] 16 [minuty]:

    To jaką jest przyczyną kopcenia ?
  • #7
    Dnxn
    Level 2  
    Olador jakie są sposoby na sprawdzenie szczelności komory korbowej ?
  • #8
    olador
    Level 35  
    W moim przypadku nigdy nie zachodziła taka sytuacja by sprawdzać szczelność
    komory korbowej, a to dlatego że, bardzo starannie podchodzę do składania każdego silnika. Model 223 od Jawy - był także.
    - sprawdzam powierzchnie styku karterów
    - uszczelkę wykonuję własnoręcznie
    - zawsze montuję nowe uszczelniacze wału
    i to jest cała tajemnica, odpowiedź na Twoje pytanie jest taka sama jaką otrzymałeś od @stanislaw1954