Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Rozdzielnica z bezpiecznikami

16 Maj 2020 16:42 375 16
  • Poziom 3  
    Witam wszystkich użytkowników forum.
    Jestem początkujący w temacie prądu, więc proszę o wyrozumiałość. Mieszkam w domku jednorodzinnym z piwnicą. Chciałbym założyć oddzielny licznik prądu tylko dla mojej informacji w piwnicy. Mam tam osobną rozdzielnicę z bezpiecznikami. Czy da radę zamontować tam licznik?
    Jeśli tak jaki musiałbym bym nabyć.
    Bardzo proszę o odpowiedź
    Pozdrawiam
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 27  
    Najlepiej licznik energii na szynę DIN.

• Poziom 31  
    Wtedy on jest jako podlicznik i jego wartość dolicza się do pobranej mocy w liczniku głównym, chyba, że chcesz mieć całkiem osobny licznik, niezależnie od tamtego?
  • Poziom 3  
    Czy w takim podliczniku dało radę by podpiąć go tylko pod np. 5 bezpieczników z 8?
    Pozdrawiam
  • Poziom 27  
    Mateusz.16 napisał:
    Czy w takim podliczniku dało radę by podpiąć go tylko pod np. 5 bezpieczników z 8?
    Pozdrawiam

Możesz podłączyć dowolne obwody, byle tylko prądu maksymalnego nie przekroczyć.
  • Poziom 3  
    U mnie wygląda to tak.
    Na rozdzielnicy mam 17 miejsc na bezpieczniki. Od 1-12 mam bezpieczniki, które są podłączone, poniżej załączam zdjęcie rozdzielnicy elektrycznej i zdjęcie rozpisu bezpieczników pod podłączone urządzenia. Chciałbym podłączyć licznik pod bezpieczniki 6-11. Czy jest to możliwe na takim liczniku?
    Jeśli tak bardzo bym prosił o poinstruowanie.
    Pozdrawiam serdecznie Rozdzielnica z bezpiecznikami Rozdzielnica z bezpiecznikami Rozdzielnica z bezpiecznikami Rozdzielnica z bezpiecznikami
  • Poziom 3