Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW PASSAT B6 - VW PASSAT B6 1.9 BLS SZARPIE BRAK MOCY

16 Maj 2020 22:14 267 15
  • Poziom 4  
    Witam jak w temacie szarpie przy gwałtowny przyspieszeniu od 3 biegu do 5 na 2 i 1 jest okej do tego samochód nie ma mocy słabo przyśpiesza zero błędu .
    Przy samochodzie została zrobiona pełna głowica uszczelka siadła został wymieniony tez wałek rozrządu szklanki i wgl . Został także wymieniony wałek od popychania pompowtrysku ponieważ był przytarty na 2 cylinder przed operacja pokazywało tez błąd wypadanie zapłony na 2 cylindrze ale po podgięciu listwy błąd się już nie pokazał .
    Została zregenerowana turbina ponieważ był delikatny luz i puszczała troszkę oleju .
    Została tak że wymieniona dwumasa
    Już nie wiem czego się łapać może ktoś podpowie coś tak wiem że na google można zobaczyć dużo takich tematów jednak że większość nie została rozwiązana do końca .
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 9  
    Może skrzynia biegów być

    Moderowany przez T5:

    Ostrzeżenie za pisanie głupot.
    3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika.

  • Poziom 4  
    K4pi27 napisał:
    Może skrzynia biegów być

    Raczej nie zostały też sprawdzone przeguby wewnętrzne poduszki pod silnikiem i skrzynia a zapomniałem dodać że na autostradzie na pełnym zbiorniku mogę zrobić tylko 900 km a wchodzi 70 l :D
  • Poziom 9  
    A no to nie wiem. Kiedyś też mieliśmy passata tylko b4 i uszczelka była. To samo było w audi 80 i to samo się działo co u Ciebie. Raczej uszczelka tak szybko nie siada.

    Dodano po 1 [minuty]:

    Dobra przeanalizowałem sobie i sprzęgło może być. Pewny
    nie jestem. powodzenia :)
  • Poziom 4  
    Ale zanim głowica była naprawiana to nic sie nie działo takiego a nawet miał odpowiednia moc a sprzegło z dwumasa było wymieniane przed głowica wiec wątpił bym w sprzęgło gdzie w czasie naprawiania głowicy nie było tam nic tykane
  • Poziom 9  
    Czyli zaczęło się po naprawie głowicy. Stawiam na nieodpowiednią naprawę.
    Moderowany przez T5:


    Stawiać Kolega może pomiędzy nogami w pion.
    Tu liczą się konkretne wypowiedzi nie stawianie.
    3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika.

  • Poziom 17  
    Tak podstawowo to możesz sprawdzić synchronizację rozrządu i regulację skoku pompowtrysków. A potem najlepiej podłączyć komputer i zrobić logi.
  • Poziom 4  
    marszałekkom napisał:
    Tak podstawowo to możesz sprawdzić synchronizację rozrządu i regulację skoku pompowtrysków. A potem najlepiej podłączyć komputer i zrobić logi.


    Będzie sprawdzone

    Dodano po 20 [minuty]:

    Passerattib608 napisał:
    marszałekkom napisał:
    Tak podstawowo to możesz sprawdzić synchronizację rozrządu i regulację skoku pompowtrysków. A potem najlepiej podłączyć komputer i zrobić logi.


    Będzie sprawdzone


    Dodano po 41 [minuty]:

    No to tak sprawdziłem synchronizację rozrządu grupa 004

    819.00 r/min
    0.00 Deg BTDC
    8.16 Deg KW albo zmienia na 7.65
    -5.39 Deg KW

    Napiszcie czy to tak ma wyglądac
  • Poziom 34  
    Pompowtryski ustawione i wyregulowane?
  • Poziom 4  
    Mogę to sprawdzić na blokach pomiarowych jak tak to która grupa
  • Poziom 17  
    Synchronizacja -5,39 trochę daleka od zera. Trzeba spróbować poprawić.
  • Poziom 4  
    Jest możliwość że te wszystkie problemy dzieją się od tego?
  • Poziom 34  
    kto to składał ?. Jak pompki wsadzone na pałę i bez regulacji to będziesz naprawiał silnik od nowa. Nie sprawdzisz tego komputerem, tu jest potrzebny ktoś ogarnięty.
    BLS się nie naprawia tylko wymienia.
  • Poziom 17  
    Passerattib608 napisał:
    Jest możliwość że te wszystkie problemy dzieją się od tego?


    Raczej wątpię, ale trzeba to doprowadzić do wartości fabrycznych, bo może inne dane fałszować.
  • Poziom 4  
    coperfild napisał:
    kto to składał ?. Jak pompki wsadzone na pałę i bez regulacji to będziesz naprawiał silnik od nowa. Nie sprawdzisz tego komputerem, tu jest potrzebny ktoś ogarnięty.
    BLS się nie naprawia tylko wymienia.


    Składał to mój mechanik i nie jednego diesel składał już to dlaczego akurat u mnie miał by źle wsadzić pompki.
    Co do tego że BLS się nie naprawia tylko wymienia to nie jest dla mnie problem problemem jest dla mnie zdjagnozowanie tego

    Dodano po 2 [minuty]:

    marszałekkom napisał:
    Passerattib608 napisał:
    Jest możliwość że te wszystkie problemy dzieją się od tego?


    Raczej wątpię, ale trzeba to doprowadzić do wartości fabrycznych, bo może inne dane fałszować.


    Próbuje się dostać do jakiegoś majstra ale ciężko z terminami
  • Poziom 4  
    Byłem dziś na stacji diagnostycznej gdzie diagnosta stwierdził że szarpanie występuje na 90% od przegubu a brak mocy bardziej by stawiał na na turbinę bo mówi że bardzo słabo ciągnie do 2.5 tys obrotów mówi że raczej bawił by się sztanga turbiny co o tym myślicie?