Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Passat b5 1.9tdi Atj - Słabiej się zbiera, ciężko wchodzi na obroty.

Azurin 18 Maj 2020 22:09 420 31
  • #31
    Azurin
    Poziom 5  
    ciuqu napisał:
    Szum może być z kiepskiego nowego visko, zobacz czy przy tej przegazówce wentylator nie zapierdziela jak szalony 😀

    Oczywiscie im więcej na minus to silnik będzie twardziej pracował ale nic mu się nie stanie to już kwestia gustu, byle by spaliny w gardło nie gryzły. Po logach dziur nie widać może minimalne nieszczelności, egr możesz sprawdzić, w bloku 003 włącz bassic setting, obroty silnika wzrosną a egr będzie się cyklicznie otwierać i zamykać, wskazania MAF powinny się cyklicznie zmieniać około 250 - 450, klapę gaszącą możesz sprawdzić gasząc auto powinna się zamknąć i otworzyć po jakiś 2sek od zgaszenia.

    Wydaje mi się że trochę szukasz dziury w całym, le taki urok posiadania passata, mi też ciągle różne rzeczy nie dawały spokoju, w końcu włożyłem w niego 5000pln i sprzedałem Ukraińcom za 6900pln. Interes życia, sprzedałbym za 2000pln i lepiej bym na tym wyszedł chociaż bym się nie pobrudził.


    Fakt, szum powstaje przez ten chory wentylator. Będę musiał chyba to ogarnąć, bo niedługo to razem z silnikiem odfrunie haha.
    Z początku właśnie sądziłem, że coś jest nie tak. Ale sporo dałeś mi do zrozumienia i chyba faktycznie z autem nie ma tregedii. Poprawiłem minimalnie jeszcze synchro, teraz mnie mniejsze odchyly bo skacze z 0 na - 0.50 i tak chyba zostawię.
    Dla świętego spokoju sprawdzę jeszcze tylko ten Egr.

    Chciałbym Ci serdecznie podziękować za pomoc, ogromną pomoc, która przy okazji czegoś mnie nauczyła. ;)

    Mam nadzieję, że jeszcze gdzieś nasze drogi się skrzyżują, może jak znów coś mi zacznie w aucie przeszkadzać. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam Cię serdecznie.
  • #32
    Azurin
    Poziom 5  
    ciuqu napisał:
    Szum może być z kiepskiego nowego visko, zobacz czy przy tej przegazówce wentylator nie zapierdziela jak szalony 😀

    Oczywiscie im więcej na minus to silnik będzie twardziej pracował ale nic mu się nie stanie to już kwestia gustu, byle by spaliny w gardło nie gryzły. Po logach dziur nie widać może minimalne nieszczelności, egr możesz sprawdzić, w bloku 003 włącz bassic setting, obroty silnika wzrosną a egr będzie się cyklicznie otwierać i zamykać, wskazania MAF powinny się cyklicznie zmieniać około 250 - 450, klapę gaszącą możesz sprawdzić gasząc auto powinna się zamknąć i otworzyć po jakiś 2sek od zgaszenia.

    Wydaje mi się że trochę szukasz dziury w całym, le taki urok posiadania passata, mi też ciągle różne rzeczy nie dawały spokoju, w końcu włożyłem w niego 5000pln i sprzedałem Ukraińcom za 6900pln. Interes życia, sprzedałbym za 2000pln i lepiej bym na tym wyszedł chociaż bym się nie pobrudził.


    Fakt, szum powstaje przez ten chory wentylator. Będę musiał chyba to ogarnąć, bo niedługo to razem z silnikiem odfrunie haha.
    Z początku właśnie sądziłem, że coś jest nie tak. Ale sporo dałeś mi do zrozumienia i chyba faktycznie z autem nie ma tregedii. Poprawiłem minimalnie jeszcze synchro, teraz mnie mniejsze odchyly bo skacze z 0 na - 0.50 i tak chyba zostawię.
    Dla świętego spokoju sprawdzę jeszcze tylko ten Egr.

    Chciałbym Ci serdecznie podziękować za pomoc, ogromną pomoc, która przy okazji czegoś mnie nauczyła. ;)

    Mam nadzieję, że jeszcze gdzieś nasze drogi się skrzyżują, może jak znów coś mi zacznie w aucie przeszkadzać. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam Cię serdecznie.

    Dodano po 1 [minuty]:

    Wszystko dzięki ogromnej pomocy Ciuqu