Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Elnix falownik - resetuje sie zegar

Robert.kozuchowski 22 Maj 2020 10:36 1545 51
  • #31
    office55
    Poziom 11  
    Szanowny Panie,
    Jeszcze raz, Chcemy zgodnie z prawem załatwić. Chce Pan pieniądze.
    Proszę dostarczyć sprzęt, robimy korektę faktury i przelewamy pieniądze.
    Czy tak to ciężko zrozumieć. Brednie jaki art 471, przecież chcemy zapłacić.
    To Pan nie chce dostarczyć inwerter do firmy i zrobić korektę faktury.
    Widzimy, że jednak spotkamy się w sądzie.
  • #32
    wideo5
    Poziom 12  
    Do sądu zawsze zdążymy pójść :) A żeby zakończyć temat, jeśli nie chce pan wymienić na większy (na mniejszy nie było problemu :) ) to proszę mi zwrócić zamieniony falownik by się zgadzał z pozycją na fakturze. Ja go przekażę instalatorowi, on P. Piotrowi waszemu byłemu partnerowi , wtedy zostanie wysłany do was zgodnie z przepisami, głównie skarbowymi. Będzie zachowana kolejność korekt i zwrotów. To nie mnie pan będzie robił zwrot gotówki a P. Piotrowi Póki co mam związane ręce bo nie posiadam towaru zgodnego z pozycją na fakturze. Kiedy to do pana dotrze.
  • #33
    office55
    Poziom 11  
    Szanowny Panie.

    Ile razy trzeba powtarzać. Żadnych kombinacji tylko zgodnie z prawem. Od miesiąca to powtarzamy.
    Chce Pan kasę, proszę zwrócić sprzęt, korekta faktury i płacimy.

    Woli Pan heit i utarczki na forum niż załatwić sprawę.
  • #34
    wideo5
    Poziom 12  
    Korekta której faktury. wystawionej na kogo i przez kogo ? bo jest ich 3. Konkrety proszę
  • #35
    Maly
    Poziom 29  
    Oj, dzieje się.
    Panowie, może dogadajcie się poza forum?
    Mam wrażenie, że firma próbuje się wybielić na publicznym forum, ale coś słabo to idzie.
  • #36
    office55
    Poziom 11  
    To żart czy kpina. Kupił Pan inwerter i nie wie Pan od kogo i nie ma faktury zakupu?
  • #37
    Bazic
    Poziom 15  
    Robert.kozuchowski napisał:
    Widzę ze nie jestem jedynym "szczęśliwym" posiadaczem Elnix. Dzisiaj rano znowu to samo, zablokowany. Ustawiłem zegar "ręcznie" reset ruszył.....idzie juz 1,1 kw. Ale to absurd by tak działało urządzenia. Widzę również z dyskusji w elnix to jedno wielkie robienie ludzi w balona.... Widzę iż nie tylko ja mam problem, nie tylko z urządzeniem ale i z obsługą serwisową. Rozumiem że jedyna na chwilę obecną sytuacja to zgłoszenie to UKE. Dobrze skoro tak sugerujecie - trudno - tak uczynię bo obecnie "użytkowanie" tego cuda to loteria a nie spokój i pewność iż rano falownik wstanie. Przy okazji - skoro są takie sytuacja z zakłóceniami elektromagnetycznymi, to jak wygląda kwestia zabezpieczeń napięciowych, prądowych etc innych? Pytam nie bez kozer - na ostatnie 5 dni - elnix 3 razy spalił mi bezpieczniki po stronie DC???? Ponieważ nie umiałem uruchomić falownika po reset - procedura sprawdzania "idzie" dalej. LCD na wyświetlaczu napięcie DC ==> 0,00V , miernikiem 0.00V. Co jest???? Słonce świeci a napięcie 0,00V - sprawdzam przed zabezpieczeniami (Growatt) jest napięcie. Wymiana bezpiecznika - falownik rusza...... Ludzie co to jest????? Jak takie produkt może trafić na rynek????
    Niestety ja już opinię na temat Elnixa wyrobiłem sobie, niech każdy kto to czyta 5 razy przemyśli swoje decyzje zakupowe..... Sprawę zgłaszam dziś do UKE - zobaczymy jak zareagują..... https://uke.gov.pl/formularz-kontaktowy/ Dziękuję wszystkim za opinie i swoje oceny. Widać iż po prostu się potwornie wpakowałem w koszta, muszę kupić nowy falownik a ten oddam do UKE.


    You made my day !!!

    Tak do tego trzeba podchodzić.

    @office55 - czemu nie ustosunkowano się do tych problemów użytkownika?
    Zegar się resetuje, internet jest podłączony a inwerter nie startuje. Spalony/uszkodzony bezpiecznik po stronie DC sugeruje brak jakiegokolwiek zabezpieczenia w sprzęcie lub/oraz sofcie urządzenia.

    Aaa - to pewnie dlatego taki inwerter może ulec samozapłonowi???
  • #38
    office55
    Poziom 11  
    Szanowny Panie Basic. Tak Pan dba o innych ale ten klient do nas się nie zwrócił o pomoc.
    Niech Pan Korzuchowski się do nas zgłosi. Czekamy
  • #39
    Bazic
    Poziom 15  
    office55 napisał:
    Szanowny Basic. Tak Pan dba o innych ale ten klient do nas się nie zwrócił o pomoc.
    Niech Pan Korzuchowksi się do nas zgłosi. Czekamy


    Wydawało mi się, że z jego opisu wynika co innego.. Może się mylę.

    Jednak jako producent - możecie się ustosunkować do tego publicznie i merytorycznie - tym bardziej, że problem był raportowany również przez innych.

    Może jednak da się coś zrobić z oprogramowaniem, żeby falownik "sam wstawał" i zaczynał produkcję po wykryciu napięcia po stronie DC?
    Do tego nie potrzeba żadnego odniesienia czasu jak mniemam.

    Co Wy jako producent możecie z tym zrobić?
  • #40
    wideo5
    Poziom 12  
    Maly napisał:
    Oj, dzieje się.
    Panowie, może dogadajcie się poza forum?
    Mam wrażenie, że firma próbuje się wybielić na publicznym forum, ale coś słabo to idzie.

    Próbowałem poza forum, jest kilkadziesiąt maili, typowe zlewanie i straszenie. Jedynie na forum publicznym coś tam deklaruje i zachowuje pewien poziom konwersacji. Po zamknięciu tematu przez moda znów nabiera wody w usta albo straszy kuzynem z kancelarii prawnej. Komuna wróciła ? :)
  • #41
    Maly
    Poziom 29  
    Jak tak będą mówić, to firma pójdzie z torbami.
    Sam się przymierzam do instalacji, ale patrząc na to, to nie z Elnixem
  • #42
    wideo5
    Poziom 12  
    office55 napisał:
    To żart czy kpina. Kupił Pan inwerter i nie wie Pan od kogo i nie ma faktury zakupu?


    Ja mam dostęp tylko do ostatniej, na jej podstawie ma być zwrot? czekam na jasną odpowiedź.
    Zbędne usunąłem.[T.M.]
  • #43
    office55
    Poziom 11  
    Szanowny wideo5 . A skąd mamy wiedzieć na jaką fakturę Pan kupił sprzęt ?
    I co mamy Panu odpowiedzieć, na którą fakturę Pan kupił ? U nas w bazie klientów Pan nie figuruje. Nie wiemy.
    Od miesiąca jest ta zabawa o fakturę, na która miał Pan kupić sprzęt.
    Bardzo ciężki przypadek.
    Przepraszamy czytelników Forum ale to jeszcze potrwa przynajmniej miesiąc - weryfikacja na jaką fakturę Pan wide5 kupił sprzęt.
    My nie wiemy . Nie u nas.
  • #44
    wideo5
    Poziom 12  
    Może inaczej. Jak krowie na rowie. Na podstawie której FV chcecie zwrócić pieniądze. ?
  • #45
    office55
    Poziom 11  
    A fakturę zakupu Pan ma ?
    Bo przez miesiąc nie możemy się dowiedzieć, bo raz kupił Pan używany sprzęt raz nowy .

    Od miesiąca trwa ta przepychanka i wyłudzenie pieniędzy ani sprzętu ani pieniędzy. Kończymy przepychankę na forum.
  • #46
    wideo5
    Poziom 12  
    Kiedy się umawiamy na zwrot? W grę wchodzi jedynie osobisty.

    Edit: Nie edytujcie napisanych wcześniej bzdur bo następne wpisy tracą sens. Po co tak kręcić, Żądam zwrotu zamienionego przez was falownika. Niezgodnego z fakturą nie mam możliwości zwrotu instalatorowi a następnie wam. Czy żądam tak wiele. !!!
    Elnix falownik - resetuje sie zegar
    Kupiłem 5 kW więc jak mogę zwrócić instalatorowi 3,6 kW. wszystkich ma pan za idiotów ?
  • #47
    Robert.kozuchowski
    Poziom 3  
    office55 napisał:
    Szanowny Panie Basic. Tak Pan dba o innych ale ten klient do nas się nie zwrócił o pomoc.
    Niech Pan Korzuchowski się do nas zgłosi. Czekamy


    Szanowny Elektronixie, po pierwsze proszę NIE robić błędów w moim nazwisku. Nie życzę sobie ! Patrząc na publikowane przez 'office55' treści jestem przekonany iż piszemy z Panem Markiem mistrzem komunikacji w języku polskim, który to jest właścicielem tego "przedsiębiorstwa".... Oczywiście to tylko moje przypuszczenie ale każdy kto wymienił chociaż 2 maile z tym Panem wie z kim mamy do czynienia po drugiej stronie.
    Po drugie - ja już Wam kochany elektronixie wysłałem falownik i dostałem go z powrotem o czym pisałem w pierwszym poście !!! Czego Pan oczywiście celowo nie zauważył - ukazując siebie jako troskliwego gwaranta !!!! Ma Pan tu poniżej kawałek pierwszego posta warto poczytać.

    Serwis twierdzi, że sprzęt jest sprawny....ręce mi opadają. Codziennie muszę podejść z komputerem podłączyć się po RJ-45 ustawić datę zrobić reset i sprzęt wstaje - synchronizuje się i tak niemalże codziennie.

    Wielokrotnie wymieniałem z elekrtonixem maile - zawsze lawirowanie, zawsze obiecywania. Nie proszę Pana dość tego!!!! Powiem szczerze i otwarcie Pana postawa w dzisiejszej rzeczywistości handlu jest ewenementem. Mam nadzieję iż szybko UKE zajmie się tematem. Pana produkt naprawdę nadaje się jako przycisk do papieru, tu jego funkcjonalność byłaby 100%.

    Przy okazji znalazłem kolejnego "zadowolonego" klienta dokładnie tego samego modelu falownika. To nie jest tak, że to tylko moja sztuka tak się przegrzewała. Wg opinii tego klienta Pan elektronix stosuje najtańsze kwarce, które powyżej 60'C dostają jobla - zresztą w specyfikacji tego kwarcu pisze że one działają do 60'C - no ale Pan elektronix zna się lepiej. Ogólnie naprawdę uciekajcie od tej firmy... tyle mogę polecić w kwestii zakupów...... tyle że ja nie sprzedam swojego na znanym portalu za pół ceny - ja swojego oddam do UKE. Stać mnie - miłego dnia Panie Marku. Miłego.
    Panie Marku a jak trening biegowy na parkingu z pięściami w pogoni za klientem ?
  • #48
    wideo5
    Poziom 12  
    Z tego co mi wiadomo "agresja i parkingowa pogoń" za klientami została nagrana :) A wracając do p. Marka i jego deklaracji gwarancyjnych. Na elektrodzie ucichło to i Elektronix nabrał wody w usta. Na Laskowej cicho sza...... :) Skoro i tak nie mogę go zwrócić, to już mamy drugi falownik co trafi do DK UKE.
  • #52
    baseemitercollector
    Poziom 12  
    Bazic napisał:
    Dla dociekań na temat przyczyn resetu pomocne mże być poznanie wewnętrznej budowy urządzenia - zapraszam - świeże zdjęcia dodane w siostrzanym wątku:
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=18724882#18724882


    Elementy lutowane do PCB bardzo niechlujnie - i do tego ręcznie. Bez powtarzalności procesu lutowania to nie pochodzi długo w warunkach częstych zmian temperatury.