Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Toshiba 40L7335D - Brak obrazu, jest fonia i podświetlenie

21 Maj 2020 23:49 246 12
  • Poziom 15  
    TV nie był używany od kilku miesięcy, dzisiaj po podłączeniu do prądu normalnie się włączył.
    Można było przełączać programy i funkcje ale po kilkunastu minutach działania obraz nagle przygasł pokazując tylko przejaskrawione kontury ikon w menu i powoli zanikł.
    W tej chwili jest dźwięk, można przełączać kanały, jest podświetlenie, włącza się i wyłącza normalnie.
    Brakuje tylko treści obrazu.

Nie mam doświadczenia z takimi telewizorami, jestem co prawda elektronikiem ze sporym doświadczeniem w urządzeniach cyfrowych i sprzęcie pomiarowym ale nie zajmowałem się nigdy TV. :|

Ktoś podpowie gdzie szukać przyczyny problemu i od czego zacząć ?
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 27  
    Masz tu kilka plików do Twojego TV razem z opisem. Jak to nie pomoże, to trzeba zacząć od sprawdzenia napięcia zasilającego T-Con, bezpiecznika w linii zasilania na tym module. Czy czasem matryca nie była ostatnio myta???
  • Poziom 15  
    Dzięki za info :)

Zacznę może od sprawdzenia T-Con, zanim będę grzebać w sofcie, to uszkodzenie dokonało się na moich oczach. :|
    Można prosić o jakieś foto gdzie szukać problemów na tej płycie ?

Matryca nie była nigdy myta, jedynie przetarta na sucho.
    TV stał kilka miesięcy odłogiem bo kupiłem większy i jedyne co było teraz robione to ostrożne zawieszenie go na ścianie w innym pokoju przy pomocy specjalnego uchwytu VESA, ale po tym zabiegu działał jeszcze kilkanaście minut normalnie.
  • Poziom 27  
    damik napisał:
    Dzięki za info :)Można prosić o jakieś foto gdzie szukać problemów na tej płycie ?
    To Ty Musisz Zamieścić zdjęcia wnętrza Twojego telewizora (nie mam aktualnie takiego w naprawie).