Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW T4 2.5TDI AXL 102KM - Wymiana paska rozrządu

22 Maj 2020 07:41 195 5
  • Poziom 3  
    Witam. Chcę wymienić w busie T4 2.5tdi 102KM silnik axl rozrząd, czy mógłby ktoś podesłać filmik? Szukam na you tubę ale nie ma nic o takim motorze dobrze by było że był po polsku żeby tłumaczył co i jak lub link. Dziękuję.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 24  
    Tam potrzeba czujnik zegarowy do pompy albo co najmniej kabelek.A filmików to jest cała masa nie opowiadaj głupot.
  • Poziom 3  
    Jest filmików ale tego typu silnika znalazłem tylko jeden po rusku jak naprawia w stodole jest filmik do 1.9tdi albo benzyna. Podeślij mi proszę jeśli mozesz. Dzieki
  • Admin grupy Samochody
    AXL to silnik 102 konny?
    Trudny motor dla początkującego do wymiany rozrządu.
    Na tym filmiku trochę za dużo porozbierali, przodu nie trzeba demontować, pokrywy zaworów też nie.

    Link
  • Poziom 3  
    Oglądałem go nic nie rozumie co gada no i masz rację cały rozebrany
  • Pomocny post
    Poziom 31  
    Na filmie włączasz napisy, potem w ustawienia automatyczne tłumaczenie i język polski.
    Wszystkie silniki VW 2.5 TDI pięciocylindrowe, montowane w T4, LT i Volvo, ustawiane są identycznie. Tylko kąt wtrysku się zmienia w zależności od oznaczeń silnika.
    Pasek główny to pewnie Ci się uda wymienić, ale na pasku pompy wtryskowej polegniesz. Tego paska nie ma możliwości wymiany bez regulacji kąta. A do tego jest potrzebny co najmniej adapter z czujnikiem zegarowym i duża wiedza.