Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Który MIG lepszy? WF TRIO DUAL PULS 230 czy TRAFIFLUX Trafimig 200 Dual Puls

22 Maj 2020 20:33 138 2
  • Poziom 6  
    Witam
    Jak w temacie. wiem że wiele jest takich pytań, jednak mało jest odpowiedzi na temat tych Migów. Chodzi o:
    1. Welder Fantasy TRIO DUAL PULS 230
    2. TRAFIFLUX Trafimig 200 Dual Puls
    oraz ostatnio pokazała sie nowa
    3. MAGNUM MIG 224/15 LCD DUAL PULS lub jej mniejsza wersja MAGNUM MIG 224 LCD DUAL PULS

Jestem amatorem spawania lecz zamierzam zakupić sprzęt. Z racji mojego podejścia amatorskiego stawiam na łatwość obsługi. Zależy mi by mig wyposażony był w czytelny wyświetlacz lcd i przejrzyste menu.
    Wiem, usłyszałem już że jak patrzę na zakup czy mig na wyświetlacz a nie na wartości to źle.
    jednak z racji młodego wieku i ogólnego postępu taki wyświetlacz czytelny LCD jest dla mnie ważny.
    Łatwiej w takim się połapać ze wszystkimi ustawieniami miga a nie jak przyciski na panelach i opisy takie sobie.
    Proszę o zrozumienie mnie, łatwiej będzie mi operować na wartościach pokazywanych graficznie niż na wartościach opisowych usytuowanych na panelu miga. Dodatkowo zakup taki to dla mnie spory wydatek rzędu około 2500-3500 zł.
    Dlatego też chce kupić spawarkę na parę dobrych lat.
    Spawanie okazyjne warsztatowe, garażowe. Od czasu do czasu jakieś inne prace w ilościach niedużych (dzień lub maks dwa dni spawania na dwa tygodnie lub miesiąc a może i rzadziej).
    Zainteresowały mnie te spawarki z uwagi że posiadają funkcje synergii i podwójnego pulsu a to ważne gdyż spawacz amator z taką funkcją będzie ładnie spawał (spaw łuskowy). Dodatkowo są w cenach akceptowalnych.