Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Brak możliwości otworzenia zdjęcia po kopiowaniu

23 Maj 2020 21:26 474 14
  • Poziom 3  
    Cześć, skopiowałem zdjęcia ze swojego telefonu, telefon przywróciłem do ustawień fabrycznych odesłałem do serwisu. Dziś chciałem posegregować zdjęcia a one się nie otwierają. W folderach pobrane/screen shot zdjęcia się otwierają w folderze Camera niestety nie. Nie wiem co mogło się stać, sprawdzając rozmiar zdjęcia pokazuje średni 20GB, co jest nierealne ponieważ pojemność mojego dysku to 128GB. Spakowałem jedno zdjęcie i rozmiar stanowczo zmalał. Czy możecie podpowiedzieć co zrobić aby odzyskać te zdjęcia, nadmienię że jestem kompletnym laikiem który poza czytaniem internetów oraz posługiwaniem się Excel, Word, jestem totalną ciemną masą w sprawach IT.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 12  
    Po skopiowaniu, przed formatem i oddaniem gdziekolwiek należy sprawdzić i się upewnić czy kopia się udała, czy dobrze się wszystko otwiera.. Na początek napisz jak/czym to kopiowałeś ?
  • Poziom 3  
    Niestety nie sprawdziłem tego zaraz po kopiowaniu, gdybym tego dokonał zapewne nie potrzebował bym pomocy. Najzwyczajniej przy użyciu ctrl + C.
  • Poziom 12  
    Ten rozmiar 20GB to prędzej rozmiar całego folderu ze zdjęciami. Może zrób jakieś screeny i pokaż jak to wygląda tam
  • Poziom 3  
    Brak możliwości otworzenia zdjęcia po kopiowaniu Brak możliwości otworzenia zdjęcia po kopiowaniu Załączyłem dwa dwa zdjęcia klikając w ustawienia foldera w którym są zdjęcia oraz pojedyncze zdjęcie.
  • Poziom 3  
    Oki, proszę

Brak możliwości otworzenia zdjęcia po kopiowaniu
  • Poziom 12  
    Ok, to tak jak wyżej dopisałem.
  • Poziom 3