Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

TV Samsung UE40EHEH5300WXXH - nie włącza się

Grimsha 26 May 2020 20:35 654 14
Renex
    Grimsha
    Level 4  
    Witam.
    Telewizor działał bardzo długo bez zarzutów, dziś zostawiłem go włączonego i wyszedłem z psem na spacer, po powrocie - ekran czarny, dioda świeci - pierwsza myśl po prostu wszedł w stan czuwania lub temu podobny. Próbowałem włączyć go z pilota jak i przycisku. Dźwięku dodam że również nie ma ) W obu przypadkach dioda miga 5 razy, później przerwa i znów. Próbowałem zmieniać przedłużacze, podpiąłem do głównego gniazdka, bezskutecznie. Telewizor nie wydaje dźwięków typu cykanie z tyłu obudowy ani temu podobnych. Czytając forum i szukając pewnych wskazówek by dotrzeć do problemu nasuwają się dwaj winowajcy zasilacz/płyta główna.

Jakie dodatkowe informacje podać w celu zdiagnozowania usterki? Dodam że jestem całkowitym laikiem w temacie, tak że proszę o wyrozumiałość, pozdrawiam.
  • Renex
    sosarek

Level 43  
    Grimsha wrote:
    Jakie dodatkowe informacje podać w celu zdiagnozowania usterki? Dodam że jestem całkowitym laikiem w temacie

Więc nawet uzyskując wskazówki jak chcesz zdiagnozować uszkodzenie i je usunąć?
    Pozostaje wizyta w serwisie.
    Grimsha
    Level 4  
    Żyjemy w dobie internetu, jeżeli uda sie zdiagnozować problem i okaże się on być relatywnie mało skomplikowany, to przecież mamy od groma filmików instruktażowych prawda ?
    Obecnie do serwisu dostać się nie mam jak, gdyż jak wiemy nieszczęścia chodzą parami i padło na samochód.
    Kończąc odpowiedź na twoje pytanie: dla chcącego nic trudnego.
  • Renex
    sosarek

Level 43  
    Grimsha wrote:
    Żyjemy w dobie internetu, jeżeli uda sie zdiagnozować problem i okaże się on być relatywnie mało skomplikowany, to przecież mamy od groma filmików instruktażowych prawda ?