Zafira z fiatowskim silnikiem, podczas kręcenia nie chce zapalić, po długim kręceniu zapala
Dodano po 1 [minuty]:
Dodano po 42 [sekundy]:
Zapotrzebowanie na ciśnienie szyny, podczas kręcenia dochodzi do 30 mpa
Dodano po 37 [sekundy]:
Dodano po 36 [sekundy]:
Rampa paliwa, ciśnienie w układzie - podczas ciśnienia dochodzi do ponad 30 mpa
Dodano po 47 [sekundy]:
Dodano po 3 [minuty]:
Takie mi błędy wywala, czujniki sprawdzałem na diodzie i dioda mrugała, więc pytanie czy to że tak ciężko zapala jest jednak wina czujnika ? Jak go odłącze to jest tak samo jakby bez zmian ciężko zapala. Może to dojście sygnału z czujnika do ECU ? Wina gdzieś w obwodzie ? Czy też te czujniki tak mają że niby działa ale nie działa ? Tu wymiana nie jest już taka sobie, trzeba rozpinać rozrząd
Dodano po 56 [minuty]:
Jeżeli to był by regulator ciśnienia na listwie to czy podczas
rozruchu osiągało by ciśnienie 30 mpa ? a może wystarczy odłączyć czujnik temperatury, (tylko nie wiem którym się komputer posiłkuje) chodzi mi o oszukanie go by zagrzał świece i gdyby zapalił szybciej to wskazywało by na zużyty rozrusznik? Kiedyś podobny problem miałem w 1,9 TDI 110km na ciepłym komputer podawał inna dawkę paliwa, i przy zajechanym rozruszniku ciężko odpalał, nic nie dało kombinowanie z aku po wymianie odpalał na ciepłym na strzała! Pisali że dawka na ciepłym jest zmieniona by chronić dwumasę, i ponoc zmiana mapy wtrysku paliwa podczas rozruchu robiła też robotę.
Dodano po 1 [minuty]:

Dodano po 42 [sekundy]:
Zapotrzebowanie na ciśnienie szyny, podczas kręcenia dochodzi do 30 mpa
Dodano po 37 [sekundy]:

Dodano po 36 [sekundy]:
Rampa paliwa, ciśnienie w układzie - podczas ciśnienia dochodzi do ponad 30 mpa
Dodano po 47 [sekundy]:

Dodano po 3 [minuty]:
Takie mi błędy wywala, czujniki sprawdzałem na diodzie i dioda mrugała, więc pytanie czy to że tak ciężko zapala jest jednak wina czujnika ? Jak go odłącze to jest tak samo jakby bez zmian ciężko zapala. Może to dojście sygnału z czujnika do ECU ? Wina gdzieś w obwodzie ? Czy też te czujniki tak mają że niby działa ale nie działa ? Tu wymiana nie jest już taka sobie, trzeba rozpinać rozrząd

Dodano po 56 [minuty]:
Jeżeli to był by regulator ciśnienia na listwie to czy podczas
rozruchu osiągało by ciśnienie 30 mpa ? a może wystarczy odłączyć czujnik temperatury, (tylko nie wiem którym się komputer posiłkuje) chodzi mi o oszukanie go by zagrzał świece i gdyby zapalił szybciej to wskazywało by na zużyty rozrusznik? Kiedyś podobny problem miałem w 1,9 TDI 110km na ciepłym komputer podawał inna dawkę paliwa, i przy zajechanym rozruszniku ciężko odpalał, nic nie dało kombinowanie z aku po wymianie odpalał na ciepłym na strzała! Pisali że dawka na ciepłym jest zmieniona by chronić dwumasę, i ponoc zmiana mapy wtrysku paliwa podczas rozruchu robiła też robotę.