Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

wv passat b5 1.9tdi 110 wskazania przepływomierza 0.0 mg/str

30 Maj 2020 22:40 438 20
  • Poziom 9  
    witam serdecznie forumowiczów.
    mam pytanie odnośnie przepływomierza w vw passat 1.9 tdi 110 km.
    Dziś nieoczekiwanie przy próbie powrotu do domu z działki samochód zaczął łapać muła, jak dotąd było wszystko ok.
    Po przyjrzeniu się bliżej problemowi sprawdziłem wężyk od gruszki czy nie jest spękany - ktoś założył wężyk pneumatyczny(niebieski) od siłowników, no ale jest ok nigdzie nie ma pęknięć.
    Postanowiłem poszukać nieco dalej więc zdjąłem wtyczkę od przepływomierza - brak zmian jak miał woła tak ma dalej.
    Po odpaleniu Vcds ukazuje się błąd - niewiarygodna wartośc przepływu, po wejściu w bloki pomiarowe wskazania aktualne wynoszą 0.0 mg/str gdzie ecu domaga się 250 mg/str.
    Teraz pytanie czy to wina przepływomierza na 100%?
    Po 2 ta przepływka to albo jakiś chinol albo ktoś wczesniej wymienił na standardowy, i teraz mam kłopot w określeniu jaki powinien docelowo się tu znaleźć. Pomoglibyście mi określić czy to oryginalny przepływomierz czy jakiś zamiennik? I czy wartość 0.0 ewidentnie wskazuje na jego usterkę?
    Poniżej zapodaje zdjęcia gdzie jedno to jaki mam zamiar dostać prawie za free ale nie wiem czy będzie śmigać, reszta to aktualny co nie działa.
    dziękuje z góry za pomoc. wv passat b5 1.9tdi 110 wskazania przepływomierza 0.0 mg/str wv passat b5 1.9tdi 110 wskazania przepływomierza 0.0 mg/str wv passat b5 1.9tdi 110 wskazania przepływomierza 0.0 mg/str wv passat b5 1.9tdi 110 wskazania przepływomierza 0.0 mg/str wv passat b5 1.9tdi 110 wskazania przepływomierza 0.0 mg/str wv passat b5 1.9tdi 110 wskazania przepływomierza 0.0 mg/str
  • Pomocny post
    Poziom 15  
    Ja korzystałem z tej metody Link .
  • Pomocny post
    Moderator Samochody
    Sprawdź chociaż czy przepływomierz ma zasilanie i masę
  • Poziom 9  
    Bardzo dobra sugestia. Jutro w pierwszej kolejności sprawdzę multimetrem tak jak w linku. Tyle tylko że nie mam objawu czarnego dymu A cały przepływomierz od środka jest czysty jak by był nowy 😉
  • Moderator Samochody
    Vagers napisał:
    Tu jest zero jakby przewod sygnalowy urwany.
    Gdyby przewód sygnałowy był urwany (sygnał spoczynkowy<1V), to sterownik wszedłby w tryb awaryjny, przyjmując wartość zastępczą bodaj 550mg/str. Tak że przepływomierz do wyrzucenia - jest statyczną atrapą.
  • Poziom 12  
    Sprawdzę dzis to z tym przewodem. Mozliwe ze masz rację ze pokaże skaner
  • Poziom 9  
    Moi drodzy. Udało mi się zakupić dziś używany i przepływomierz śmiga elegancko. Pomiary są jak najbardziej ok. Turbo tak samo w blokach wartości zadane i odczytane praktycznie na tym samym poziomie. Auto trochę koni odzyskalo ale dalej nie jest to co było jeszcze kilka dni wcześniej. Na biegu nr 2 gaz do spodu i powoli się zbiera, nie ma dymu. Dopiero na 3 ma buta że aż w fotele wciska ale też nie zawsze, zdarza się że łapie muła niezależnie od obrotów.
    Już całkiem zgłupiałem.
    Błędy oczywiście po wymianie przepływki skasowane, nowe się nie pojawiają
  • Poziom 15  
    Jaką masz turbosprężarkę, zwykłą czy ze zmienną geometrią ? Możesz sprawdzić jeszcze czujnik powietrza dolotowego omomierzem.
  • Poziom 9  
    Tego jaką mam turbo nie powiem bo szczerze nie wiem. Była zmieniana rok temu na nową ponieważ tamta została zatarta.
    Mogę ewentualnie zapodac foto jak wygląda ale serio nie wiem gdzie szukać aby ją odróżnić od tej z zmienną geometrią.
    Pompa paliwa również siedzi nowa.

    Dziś wracając z pracy zrobię logi dynamiczne bo wziąłem laptopa z sobą i je tutaj wstawię, może coś więcej da się z tego wyciągnąć.
    Jak się wszystko uda to po 22 będę w domu j ogarnę temat
  • Poziom 12  
    robokop napisał:
    Vagers napisał:
    Tu jest zero jakby przewod sygnalowy urwany.
    Gdyby przewód sygnałowy był urwany (sygnał spoczynkowy<1V), to sterownik wszedłby w tryb awaryjny, przyjmując wartość zastępczą bodaj 550mg/str. Tak że przepływomierz do wyrzucenia - jest statyczną atrapą.

    Miales rację. Po odcieciu kolejnych przewodów wpadał w tryb z mapy około 500mg
  • Moderator Samochody
    Używany, zepsuty przepływomierz, albo egr stale otwarty, maf ledwo osiąga 500mg/r
  • Poziom 9  
    Egr mam zaślepiony tak jak sztuka mówi. Nic nie kopci, zbiera się ale szału to nie ma. Przepływka idzie ale zatrzymuje się na 550 i dalej nie domaga heh.
  • Poziom 9  
    Nie zrozum mnie źle ale właśnie takich rozwiązań się wystrzegam bo zaczyna się na jednej nowej części A kończy na budżecie kilka tysięcy tym bardziej że już to raz przerabialem. A jeśli to nie pomoże to co, mam z niego sobie zupę ugotować?

    Wymienię na nowego jeśli podmiana na inny 100% sprawny przyniesie efekt i usunie usterkę. Nikt nie wie czy wina leży po stronie przepływki więc ja nie chce ryzykować 350 zl bo tyle on kosztuje żeby sobie strzelić od tak.
  • Poziom 43  
    Kupiłeś jeden kupisz drugi a na końcu


    za 255zł

    wv passat b5 1.9tdi 110 wskazania przepływomierza 0.0 mg/str
    wv passat b5 1.9tdi 110 wskazania przepływomierza 0.0 mg/str


    I taki będzie finał. Finalnie cena x2
  • Poziom 9  
    Witam ponownie. Dziś sprawdziłem gruszke na strzykawe rusza się płynnie jakieś 3,5 cm. Wymieniłem blaszkę od egr bo była już przepalona. Wąż od turbiny sprawdzony szczelny. Wszystkie wężyki podcisnieniowe sprawdzone, wymienilem ten od n75 do tej okrągłej puchy do trójnika bo była mała dziura.
    Nagrałem filmik dziś jedna osoba wciska gaz, cięgno od gruchy rusza się w pełnym posuwie. Obr od 900 do 5000 tys.
    Ale na biegu jałowym bez wciskania gazu w blokach pomiarowych komp chce 250 A odczyt z przepływki to 340.
    Turbo zaś komp chce 1020 A odczyt 980. Inna sprawa ma się z gazem w podłodze turbo dalej nie domaga A przepływka nie wyciąga więcej niż 540 gdzie wartość spodziewana to 840.
    Chyba poczekam do wypłaty i zakupie nowy przepływomierz
  • Poziom 9  
    Temat uważam za zamknięty. Założyłem mu przepływomierz od 1.9 tdi 130km, jest ok. Logi statyczne i dynamicznie pokrywają się elegancko. Auto odzyskało moc, turbo pięknie się wkręca.
    Dziękuję wszystkim z was za pomoc mi w tym temacie. Dzięki wam udało mi się to naprawić samemu bez zbędnych wydatków.
    Zamykam wątek.