Witam,
Mój problem dotyczy Toyoty Avensis III 1,8 benzyna 147KM sedan 2009r,podczas korzystania z gniazda zapalniczki przy kierownicy, oraz w podłokietniku paliło mi nieraz bezpiecznik nr 23 (15A), w pewnym momencie radio przestało funkcjonować, nic się nie wyświetla, gniazda zapalniczek też nie ładują np. nawigacji lub kompresora do pompowania kół. Wymieniłem bezpiecznik, nic się nie poprawiło dalej gniazda i radio są niesprawne, nie znalazłem w necie szczegółowego opisu jaki bezpiecznik odpowiada za te elementy, więc sprawdziłem miernikiem żmudnie wszystkie bezpieczniki czy nie mają przerwy te pod kierownicą i w komorze silnika, co jest w Toyocie wyzwaniem, wszystkie są ok. Proszę o pomoc, co może być przyczyną, nie mierzyłem jeszcze napięć w gniazdach, może ktoś podeśle opis bezpieczników pasujący do mojego modelu, czy radio ma dodatkowy bezpiecznik wewnątrz,nawiewy i reszta chodzą, czy gniazda zapalniczki mają dodatkowy topik w swojej budowie i jak je wyciągnąć, gdzieś przeczytałem, że kompresor powinno się podłączać przy włączonym zapłonie. za podpowiedzi z góry Państwu dziękuję.
Mój problem dotyczy Toyoty Avensis III 1,8 benzyna 147KM sedan 2009r,podczas korzystania z gniazda zapalniczki przy kierownicy, oraz w podłokietniku paliło mi nieraz bezpiecznik nr 23 (15A), w pewnym momencie radio przestało funkcjonować, nic się nie wyświetla, gniazda zapalniczek też nie ładują np. nawigacji lub kompresora do pompowania kół. Wymieniłem bezpiecznik, nic się nie poprawiło dalej gniazda i radio są niesprawne, nie znalazłem w necie szczegółowego opisu jaki bezpiecznik odpowiada za te elementy, więc sprawdziłem miernikiem żmudnie wszystkie bezpieczniki czy nie mają przerwy te pod kierownicą i w komorze silnika, co jest w Toyocie wyzwaniem, wszystkie są ok. Proszę o pomoc, co może być przyczyną, nie mierzyłem jeszcze napięć w gniazdach, może ktoś podeśle opis bezpieczników pasujący do mojego modelu, czy radio ma dodatkowy bezpiecznik wewnątrz,nawiewy i reszta chodzą, czy gniazda zapalniczki mają dodatkowy topik w swojej budowie i jak je wyciągnąć, gdzieś przeczytałem, że kompresor powinno się podłączać przy włączonym zapłonie. za podpowiedzi z góry Państwu dziękuję.