Mam problem z Honda Civic 1.4 1997r . Mianowicie, kupiłem od znajomego gruza do garażu aby pogrzebać. Stała tak z 1,5r aż postanowił się jej pozbyć bo kupił inne auto. W aucie blokuje immobilizer. Tzn po przekręceniu stacyjki miga kontrolka kluczyka, auto kręci, nie pali.
Po poszukiwaniu jakiejś instrukcji natknąłem się na temat wyłamania układu immo z ecu. Nic to nie dało . Szukając dalej znalazłem instrukcje aby z górnej strony ecu wyluzować układ rp24 a od spodu połączyć ścieżki rp23 oraz j20. Układy r znalazłem natomiast j20 jestem pewny na 90 % nie znajduje się na moim ecu.
Jedyne układy od spodu to c20 i r20. Wpatruje się w te płytkę 3 godziny i nie mogę znaleźć j20
Komp i5000-11
Nie chce jechać z tym do mechanika, ponieważ to auto do majsterkowania . Proszę o pomoc . Dodam ze klucza czerwonego od kodowania nie posiadam.
Zdjęcia mojej płytki https://imgur.com/a/4dmnmoA
Po poszukiwaniu jakiejś instrukcji natknąłem się na temat wyłamania układu immo z ecu. Nic to nie dało . Szukając dalej znalazłem instrukcje aby z górnej strony ecu wyluzować układ rp24 a od spodu połączyć ścieżki rp23 oraz j20. Układy r znalazłem natomiast j20 jestem pewny na 90 % nie znajduje się na moim ecu.
Jedyne układy od spodu to c20 i r20. Wpatruje się w te płytkę 3 godziny i nie mogę znaleźć j20
Komp i5000-11
Nie chce jechać z tym do mechanika, ponieważ to auto do majsterkowania . Proszę o pomoc . Dodam ze klucza czerwonego od kodowania nie posiadam.
Zdjęcia mojej płytki https://imgur.com/a/4dmnmoA