Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Megane 1,4e '98r LPG

05 Paź 2005 10:06 1731 3
  • Poziom 11  
    Witam mam problem z moją meganką silnik E7J na gazie szarpie i czesto dławi sie i gasnie szczególnie wtedy kiedy jest duza wilgoć. Obroty na luzie czesto pływają, przy czym przed założeniem instalacji był również problem przy duzej wilgotności powietrza nie dało rady zapalic krecilem az akumulator padł. A następnego dnia jak było sucho za pierwszym razem odpalał!,wymieniłem do tej pory kable, swiece, kopułke, skrzynke bezpieczników a problem dalej jest!!! w serwisy zwalaja na kable lub swiece wymieniałem juz kilka razy i dalej to samo, a oni strugają wariatów.Na samej benzynie jeździ dobrze tylko ten p....... gaz. Czy może to mieć coś wspólnego z modułem zapłonowym taka kostka skąd wychodzi przewód wysokiego napięcia w kierunku środka kopułki????
    ewentualnie jakby jakiś znawca chciałby zajżeć pod maske to chętnie podjade w Wawie.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 17  
    Jesli nie chce palic przy duzej wilgotnosci powietrza to na 99% cewka zaplonowa zaciaga wilgoc. Jesli masz cewke koloru czarnego to ja wymien i problem powinien zniknac.
    Test cewki : przy zapalonym silniku wez zraszacz do kwiatkow lub plyn do szyb ze specjalnym spryskiwaczem i zros wtedy cewke. Jesli samochod wtedy zacznie szarpac i zgasnie to na 100 % cewka do wymiany.
    Pozdrawiam.
  • Poziom 14  
    Moim zdaniem też jest to cewka choć na benzynie powinien być też taki sam objaw a z tego co piszesz to jest ok.Sam mam megane 1.4e z 98' i też nie raz miałem szarpankę na gazie. Zacznij od cewki a jeśli to nie pomoże to w miejsce śilniczka krokowego regulującego dopływ gazu kup i wstaw zawór manualny. Posprawdzaj też przewody od instalacji gazowej czy są dobrze połączone. Raz mi przy cewce jeden się poluzował i też miałem skakankę.
    Powodzenia
  • Poziom 11  
    po tysiacu testach w tysiacu warsztatach okazalo sie ze jest to modul zaplonu cewka byla ok modul kupilem za 150 uzywany teraz jezdzi jak burza czekam na wilgoc zeby przetestowac uruchamianie