sprubuj tak włuż jeden kluczyk w stacyjkę przekręć go na zapłon drugim w azmek drzwiowy daj na zamykanie i naciśnij na pilocie zamknij ,
potem daj na otwieranie i naciśnij na pilocie otwuż w nowszych to działa nie wiem jak bedzie u ciebie ale sprubowac możesz
Nie zadziałało, ale już wiem jak zrobić:
1.1.1 Zdalne sterowanie falami poczerwieni.
- Włożyć jeden z kluczyków do zamka drzwi kierowcy.
- Przekręcić kluczyk w celu zamknięcia zamka drzwi i przytrzymać w tej pozycji co najmniej 5 sek.
- Przekręcić kluczyk 3 razy w kierunku otwarcia zamka drzwi i uaktywnienia systemu.
- Wyjąć kluczyk i skierować w kierunku lusterka wstecznego.
- Nacisnąć przycisk zamykający zamek i przytrzymać, następnie nacisnąć przycisk otwierający 3 razy.
- Puścić przycisk zamykający. Dioda znajdująca się w kluczyku powinna zacząć mrugać. Jeśli kod kluczyka zostanie przyjęty przez moduł sterujący zadziała zamek centralny.
- Przez następne 20 sek. Istnieje możliwość zaprogramowania drugiego kluczyka.
1.1.2 Zdalne sterowanie falami radiowymi modele do 1999.
- Włączyć zapłon na krócej niż 5 sek.
- Wyjąć kluczyk ze stacyjki
- Nacisnąć przycisk zamykający.
- Nacisnąć przycisk otwierający 3 razy.
- Puścić przycisk zamykający. Jeśli kod kluczyka zostanie przyjęty przez moduł sterujący zadziała zamek centralny.
Idąc za radą kolegi poszukałem tą pompke ale do niej ida tylko 3-rzy przewody więc chyba odpada podłączenie w tamtym miejscu.
Próbowałem też ponownie zakodować kluczyk ale mi sie nie udała dodam że dioda w pilocie nie mróga wcale i nie daje znaku życia.
Pozstanowiłem odszukac orginalą centralkę znalazłem Oto jak wygląda orginalna centralka
A tak wygląda sterownik który kupiłem
Może jest ktoś w stanie napisać wytłumaczyć jak można to podłączyć w prosty sposób.
Pozdrawiam i czekam na wskazówki
Witam , mam seata cordobę z 2002 i ostatnio pojawił się taki problem że nie mogę otworzyć ani zamknąć autka , wymieniłem baterie w pilocie ale nic nie pomogło wczoraj po wielu próbach kodowania pilot na chwilkę działał , ale po jakimś czasie przestał i kolejne próby kodowania nic nie dają .Dioda w pilocie miga .Drugie moje pytanie jest takie dlaczego auto przez waga nie łączy się ani z modułem komfortu ani z centralnym zamkiem inne opcje jak silnik , licznik.inspekcji itd chodzą bez zarzutu.Trzecie pytanie gdzie w tym autku znajduje się centralka sterownika centralnego zamka.
Dodano po 5 [godziny] 14 [minuty]:
Byłem w punkcie okazało się że pilot przerywa przy otwieraniu bądź w ogóle nie nadaje , troszkę lepiej było przy zamykaniu, przyjechałem do domu rozebrałem przyciski ale tam było wszystko ok pilot dalej nie działał , poprawiłem luty na diodzie na wejściu minusa , trzy oporniki,jeden tranzystor po stronie klawiszy, i sukces pilot działa.
Moje autko to seat cordoba 99'
U mnie to samo męczyłem się cały dzień po wymianie baterii (pilot nie działał już od dłuższego czasu) po poprawieniu zimnych lutów działa jak nowy. Mimo że nawet pod lupą wszystkie luty wyglądały ok, nie było żadnych pęknięć po przelutowaniu i zaprogramowaniu pilota sposobem:
1.1.2 Zdalne sterowanie falami radiowymi modele do 1999.
- Włączyć zapłon na krócej niż 5 sek.
- Wyjąć kluczyk ze stacyjki
- Nacisnąć przycisk zamykający.
- Nacisnąć przycisk otwierający 3 razy.
- Puścić przycisk zamykający. Jeśli kod kluczyka zostanie przyjęty przez moduł sterujący zadziała zamek centralny.
Kodowanie oryginalnego pilota już przerabiałam. Działa. Mam tylko jeden kluczyk i zastanawiam się czy gdybym dokupił gdzieś jakiś inny od Cordoba to czy dałoby się go dokodować, aby były łacznie2 sprawne kluczyki.
Mam pytanie odnosnie dołożenia nowego pilota (kluczyka) do ibizay 2001 rok. Czy kupujac uzywany taki sam pilot (kluczyk) wystarczy zakodować nowy klucz - metoda przekrecenia zaplonu na 4-5 sekund i potem zabawy z guzikami plus kodowanie pastylki (immo) ?
tak ale samo dodanie kluczyka odbywa się bez kabla... ale używaną pastylke też dodam do immo? Bo jak rozumiem jedna operacja to dodanie pilota do alarmu ... a druga dodanie kluczyka (pastylki) do immo o ile pierwsze robi sie wciskajac przyciski na pilocie drugie wymaga kabla i pinu innego kluczyka zczytanego z zegarow. Pytanie czy uzywany kluczyk pozoli na zakodowanie uzywanej pastylki czy trzeba miec czysta nowa ?