Witam.
Mam samochód Octavia II 2008r, silnik 1.9 TDI BLS czyli pompowtryskiwacze. Przy spokojnej jezdzie zrobił się nagły brak mocy. Auto praktycznie nie przyśpieszało, słabło z każdą minutą. Pojawiła się najpierw kontrolka "świec żarowych" i sobie migała. A później pojawił się także check-engine. Przejechałem tak 10km. Niestety jak to w życiu bywa, musiałem pilnie pojechać dalej, i przejechałem tak dodatkowe 4km. Auto bardzo dobrze odpalało. Chciałem tak wrócić do mieszkania 100km niestety auto już nie chciało odpalać - wróciło na lawecie.
Sprawdziłem pobieżnie pod maską. Jedyny wężyk podejrzany to wychodzący z filtra powietrza do jakiegoś czujnika. Był rozcięty, "naprawiony" taśmą izolacyjną... Ponadto zauważyłem dziwny objaw, po odkręceniu wlewu oleju było tam duże ciśnienie, całkiem sporo "dymu" z tamtąd wyleciało. Auto nawet po 1h lawetowania miało dym w bodajże odmie (Wąż plastikowy, sztywny na zatrzask wychodzący z prawej górnej części silnika). Zauważyłem że wąż z lewej (wszystkie strony tak jak sie stoi twarzą do silnika) strony jest łatwo sciagalny i zajrzałem do wnętrza było tam dużo czegoś ala nagar, taka konsynstencja pasty, i troche oleju. Wąż idzący raczej od interculera do kolektora.
Raz załapał to tyle logów zdązyłem naklikać:
Mam samochód Octavia II 2008r, silnik 1.9 TDI BLS czyli pompowtryskiwacze. Przy spokojnej jezdzie zrobił się nagły brak mocy. Auto praktycznie nie przyśpieszało, słabło z każdą minutą. Pojawiła się najpierw kontrolka "świec żarowych" i sobie migała. A później pojawił się także check-engine. Przejechałem tak 10km. Niestety jak to w życiu bywa, musiałem pilnie pojechać dalej, i przejechałem tak dodatkowe 4km. Auto bardzo dobrze odpalało. Chciałem tak wrócić do mieszkania 100km niestety auto już nie chciało odpalać - wróciło na lawecie.
Sprawdziłem pobieżnie pod maską. Jedyny wężyk podejrzany to wychodzący z filtra powietrza do jakiegoś czujnika. Był rozcięty, "naprawiony" taśmą izolacyjną... Ponadto zauważyłem dziwny objaw, po odkręceniu wlewu oleju było tam duże ciśnienie, całkiem sporo "dymu" z tamtąd wyleciało. Auto nawet po 1h lawetowania miało dym w bodajże odmie (Wąż plastikowy, sztywny na zatrzask wychodzący z prawej górnej części silnika). Zauważyłem że wąż z lewej (wszystkie strony tak jak sie stoi twarzą do silnika) strony jest łatwo sciagalny i zajrzałem do wnętrza było tam dużo czegoś ala nagar, taka konsynstencja pasty, i troche oleju. Wąż idzący raczej od interculera do kolektora.
Quote:000665 - Boost Pressure Regulation
P0299 - 000 - Control Range Not Reached - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11110000
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 271698 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 12:50:57
Freeze Frame:
RPM: 2100 /min
Speed: 75.0 km/h
Load: 100.0 %
Voltage: 14.14 V
Bin. Bits: 00101000
Absolute Pres.: 2029.8 mbar
Absolute Pres.: 897.6 mbar
000257 - Mass Air Flow Sensor (G70)
P0101 - 000 - Implausible Signal
Freeze Frame:
Fault Status: 01110000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 271703 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 12:54:14
Freeze Frame:
RPM: 1785 /min
Speed: 83.0 km/h
Temperature: 19.8°C
Absolute Pres.: 907.8 mbar
Mass Flow: 17.07 g/s
(no units): 1.34
Temperature: 86.4°C
Raz załapał to tyle logów zdązyłem naklikać:
Quote:
17:23:57 Group 010: Charge Pressure Control
175.0 mg/str Mass Air Flow (actual)
989.4 mbar Atmospheric Pressure
948.6 mbar Boost Pressure (actual)
9.8 % Accel. Pedal Pos. Sensor 1 (G79)
17:23:57 Group 011: Charge Pressure Control
1050 /min Engine Speed (G28)
1234.2 mbar Boost Pressure (specified)
948.6 mbar Boost Pressure (actual)
75.8 % Charge Pressure Control Duty Cycle
17:23:57 Group 032
0.0 (no units)
19.8°C Temperature
1917.6 mbar Absolute Pres.
0.000 V Voltage
-------------------------------------
17:23:58 Group 010: Charge Pressure Control
180.0 mg/str Mass Air Flow (actual)
989.4 mbar Atmospheric Pressure
958.8 mbar Boost Pressure (actual)
9.8 % Accel. Pedal Pos. Sensor 1 (G79)
17:23:58 Group 011: Charge Pressure Control
945 /min Engine Speed (G28)
1285.2 mbar Boost Pressure (specified)
958.8 mbar Boost Pressure (actual)
76.9 % Charge Pressure Control Duty Cycle
17:23:58 Group 032
0.0 (no units)
19.8°C Temperature
1917.6 mbar Absolute Pres.
0.000 V Voltage