Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Subwoofer Koda 1000sw2 nie działa

q2krs 15 Jun 2020 09:32 1536 10
Wago
    q2krs
    Level 10  
    Witam.
    Wczoraj po bardzo długiej przerwie włączyłem subwoofer podłączony do amplitunera. Działał przez około 4 godziny i dość często charczał. Po wyłączeniu i włączeniu przestał wydawać jakikolwiek dzwięk.

Sprawdziłem w amplitunerze, czy sygnał bass jest wysyłany przez kabel cinch subwoofera i jest ustawione na both czyli front speakers i subwoofer.

Odłączyłem go i podłaczylem do telefonu przez przewód mini jack - line in na subwooferze. Nie wydaje dzwięku.

Zauwazylem, ze dioda zasilania mruga dość długo po podlaczeniu do pradu (ok 2 minuty) po czym slychac pstryk wlaczenia, ale nie wydaje zadnego dzwieku
    Wymontowałem tylną płytę i sprawdziłem miernikiem bezpieczniki, wszystkie są ok.
    Niestety nie znam się na elektronice aby coś robić dalej.
    Płyta nie wygląda na uszkodzoną. Dodałem zdjęcia, moze ktos bedzie wstanie ocenić organoleptycznie czy sprzet nadaje sie do naprawy czy lepiej kupic cos nowego.

Pozdrawiam
    Subwoofer Koda 1000sw2 nie działa Subwoofer Koda 1000sw2 nie działa Subwoofer Koda 1000sw2 nie działa Subwoofer Koda 1000sw2 nie działa Subwoofer Koda 1000sw2 nie działa
  • Wago
    grzeskk
    Level 34  
    Oczywiście sprzęt nadaje się do naprawy, oddaj go komuś kto zna się na takim urządzeniu i potrafi go ożywić.
  • Wago
  • Helpful post
    piotrkol7
    Level 39  
    Chyba wytopił się prawy rezystor (ten biały).
    Masz multimetr?
    Możesz sprawdzić, czy nie ma przebicia na tranzystorach mocy.
    q2krs
    Level 10  
    Oto lepsze zdjęcie na całą płytkę zasilania.

Multimetr mam, mam stacje lutowniczą , z prostymi pracami powinienem sobie poradzić. Jak przeczytam jak sprawdzić czy nie ma przebicia