Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
TermopastyTermopasty
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Jak podłączyć 4 głośniki do przewodu 2 żyłowego?

15 Jun 2020 21:39 906 34
  • Level 5  
    Witam, jestem jeszcze zielony w tych sprawach bo mam 15 lat i nie dawno zacząłem się interesować takimi rzeczami, a moje pytanie brzmi:
    jak podłączyć 4 głośniki do kabla 2 żyłowego? Posiadam 4 głośniki 2 szerokopasmowe i 2 niskotonowe i chciałbym je ze sobą połączyć i żeby było wyjście mini jack do telefonu lub komputera. Jak to zrobić? Proszę o proste wytłumaczenie.
  • TermopastyTermopasty

• Level 43  
    Coś więcej na temat samych głośników?
    Po podłączeniu do telefonu mogą nie zagrać - potrzebny może być wzmacniacz.
  • Level 5  
    szerokopasmowy ma 45 w i 4 omy a niskotonowe mają 15w i 4 omy

• Level 43  
    Więc podłączone do telefonu nie zagrają.
    Potrzebny jest wzmacniacz.
  • Level 5  
    a mogę wiedzieć jaki? nie znam się

• Level 43  
    Gdzie zamierzasz tego używać?
  • TermopastyTermopasty
  • Level 5  
    raczej na ogół w domu lub na działce

• Level 43  
    Masz jakieś obudowy do głośników czy same głośniki?
  • Level 5  
    będę robił drewnianą obudowę. Myślałem żeby z przodu zrobić 2 otwory na szerokopasmowe i 2 po bokach na niskotonowe jeden głośnik ma 13 cm

• Level 43  
    Obudowę należy wpierw wyliczyć znając parametry głośników.
  • Level 5  
    tak, wiem myślałem juz o tym, ale nie będzie tam akumulatora więc nie potrzebuje dużo miejsca w obudowie
  • Level 5  
    wzmacniacz dużo miejsca nie zajmie ale jak będzie potrzeba to i obudowę się większą zrobi, a ten wzmacniacz jaki kupić

Dodano po 2 [minuty]:

a skoro muszę już kupywać ten wzmacniacz to zastanowie się jeszcze nad modułem bluetooth, bo akumulator w garażu jakiś jest z tego co pamiętam to 12v i ponad 4 ah
  • Level 5