Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

gniazdka podtynkowe (sperson.) - (4x 230v, hdmi, enthernet, 2x usb ladujace)

Playmoth 16 Jun 2020 02:17 414 5
    Playmoth
    Level 2  
    Witam

Pewnie nie trafilem w dzial, ale jestem zielony gdzie z tym uderzyc. Temat instalacji...

Chce zrobic tak ...

Sciana gniazdko (enternet, hdmi)(linkow nie moge wrzucac na stronie lbx com pl ,maja spersonalizowane gniazdka) - kanal podtynkiem, pociagnac przez sufit (podtynk, kanal), sciana (podtynk, tunel) --> z tego wyjdzie 4x gniazdko prad 230v, enternet i hdmi (gniazdko spersonalizowane, podtynk) x2 usb --> (cos takiego, ale zamiast gniazda F - to 2x usb)

Wiem, ze kabla hdmi nie mozna na maxa zaginac, puszcze w katach po luku.

Mam pytania :
    1. HDMI 2.0 - mysle przyszlosciowo i chce jak juz puszcze to hdmi 2.0 by miec mozliwosc ogladania ultra 4k w niedalekiej przyszlosci, natomiast po zamontowaniu gniazdek obsluguja te gniazdko standart 2.0 ? chodzi mi o to czy jak poprowadze przez sciane-sufit-sciane kablem hdmi 2.0 i do i z gniazdka (ze scian) tez kabel hdmi 2.0 to czy przy podlaczeniu z gniazdek gdzies nie strace tego sygnalu hdmi 2.0 i bedzie tylko normalny hdmi (full hd) ? PS4 Pro jak podlaczylem zwyklym kablem hdmi to nie wystartowal z 4k rozdzialka.
    2. 2x USB pytanie czy taka stacja ladujaca podlaczasz z "instalacji" z gniazdek 230v ?
    3. Czy jak podlacze gniazdka RJ-45 (na obu scianach) i z rutera to ... czy strace moc internetu (szybkosc) czy szybkosc bedzie taka sama jakbym podlaczyl na relacji ruter-karta sieciowa(laptop) ?

To moj pierwszy post, prosze o wyrozumialosc jesli naruszylem regulamin i wrzucilem go tam gdzie nie trzeba. Pytam bo jestem zielony, a jesli to jest dla kogos oczywistosc - to dla mnie nie. Pozdrawiam Piotr
    vieleicht
    Level 36