Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Mazda mx5 nb 99rok 1,6 - diagnostyka/schemat - brak pradu na wtryskach

Snatch84 17 Jun 2020 21:01 780 4
e-mierniki
  • #1
    Snatch84
    Level 6  
    Samochod nie odpala, iskra jest pali na plaku, paliwo jest w listwie i na powrocie tez, swiece sa suche, po podpieciu zarowki zamiast wtrysku nie ma sygnalu, mam prad na bezpieczniku 30A pod maska co odpowiada za wtryski.

    Auto nie ma zlacza OBD2 tylko 17 pinowe, podpinalem przez przejsciowke 2 kompami, potem zalozylem zworke i zarowke i nic nie pokazuje po wlaczeniu zaplonu. Auto ma immobilaizer ale nic mi nie wyswietla na desce zeby byl zablokowany. juz dwa dni z tym walcze. Na plaku chodzi tak dlugo jak leje plak. Auto ma sciagnieta konsole tzn deske rozdzielcza al tam nie widze nic co by blokowalo.....
  • e-mierniki
  • #2
    cisq
    Level 15  
    Wtryski sterowane są masą. Podepnij probówke do plusa i wtedy sprawdź, i jak masz sygnał wtrysku to gdzieś brak zasilania. Normalnie po stacyjce i napewno nie takim dużym bezpiecznikie będzie zabezpieczone.
  • e-mierniki
  • #3
    Snatch84
    Level 6  
    no wlasnie nie wiem juz jak to znalezc czemu tam nie ma pradu, nie wiem jak dziala immobilaizer moze tam odcina prad wlasnie? ma ktos schemat jakis? na bezpieczniku w komorze silnika jest prad
  • Helpful post
    #4
    cisq
    Level 15  
    Ale tam może być jeszcze jakiś bezpiecznik nieopisany.
    Plus będzie na przewodzie wspólny który będzie ten sam na wszystkich wtryskach, zmierz miernikiem i podaj tam plusa przez bezpiecznik 10A. Powinna odpalić :)

    Immo odcięłoby również iskrę. Raczej.
  • #5
    Snatch84
    Level 6  
    cisq wrote:
    Ale tam może być jeszcze jakiś bezpiecznik nieopisany.
    Plus będzie na przewodzie wspólny który będzie ten sam na wszystkich wtryskach, zmierz miernikiem i podaj tam plusa przez bezpiecznik 10A. Powinna odpalić :)

    Immo odcięłoby również iskrę. Raczej.


    okazalo sie ze forumowicz Cisq byl w stanie podjechac do mnie i trafnie zdjagnozowal usterke - kosztowalo mnie to 100zl.... okazalo sie ze pompa paliwa dawala za niskie cisnienie i wkoncu padla calkowicie. po zalozeniu nowej pompy bryka zagadala. Do zamkniecia;)